انعکاس گلایه‌های مردمی به ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم (ع) در رابطه با جولان برخی متخلفان و افراد شرور در حاشیه شهر مشهد و در پی آن انجام چندین عملیات ضربتی با هماهنگی دستگاه‌قضایی، منجر به دستگیری تعدادی افراد شرور، سارق و کشف انواع لوازم سرقتی شد.

دستگیری عربده‌کش مست و سارقان حرفه‌ای

عقیل رحمانی/

انعکاس گلایه‌های مردمی به ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم (ع) در رابطه با جولان برخی متخلفان و افراد شرور در حاشیه شهر مشهد و در پی آن انجام چندین عملیات ضربتی با هماهنگی دستگاه‌قضایی، منجر به دستگیری تعدادی افراد شرور، سارق و کشف انواع لوازم سرقتی شد.

 دستگیری موادفروشی که سارق طلا هم بود

سرهنگ پاسدار شریف، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) در تشریح این اقدام‌ها به قدس گفت: چندی پیش گزارش‌های مردمی واصل شد که بررسی آن‌ها نشان می‌داد در برخی مناطق حوزه استحفاظی این ناحیه، سارقان خودرو، افراد شرور، موادفروشان و... دست به تحرکاتی زده‌اند.

وی ادامه داد: از همین رو برخی منابع محلی را فعال کرده و ردزنی افراد مجرم در دستور کار تیم‌های عملیاتی قرار گرفت.

با شناسایی برخی از عاملان جرم و بررسی هویت آن‌ها، معلوم شد تعدادی از آن‌ها به کرات دست به ارتکاب جرم زده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) ادامه داد: براین اساس عملیات اول برای دستگیری یکی از خرده‌فروشان حرفه‌ای مواد در حوالی خیابان حر ۹۰ آغاز و یک تیم از معاونت عملیات این ناحیه راهی محل شدند. همزمان با حضور نیروهای بسیج در منطقه، فرد مذکور که در حال انتقال موادمخدر به مقاصد از پیش تعیین شده بود شناسایی و در حالی که  با دیدن عوامل بسیج قصد فرار از محل را داشت، دستگیر شد.

سرهنگ پاسدار شریف تصریح کرد: پس از این اقدام او که با خود یک کیف چرمی داشت و مقاومت می‌کرد تا کیف بازرسی نشود، وقتی محتویات کیف همراهش بررسی شد دیگر سکوت کرد، چرا که از داخل آن ۲۲ بسته موادمخدر از نوع کریستال، دو بسته شیشه به همراه ترازوی دیجیتال مخصوص توزین مواد نیز کشف شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع)   به یک اقدام مجرمانه دیگر هم اشاره و در این زمینه گفت: این همه ماجرا نبود، چرا که از داخل کیف چرمی، یک عدد قیچی مخصوص سرقت طلا و جواهرات کودکان به همراه یک پلاک، زنجیر طلا و یک النگوی قیچی شده خارج شد که بررسی‌ها نشان می‌داد سارق به تصور طلا بودن النگو آن را سرقت کرده و از سوی دیگر چند فقره چک، یک عدد پاوربانک و  مدارک هویتی سرقتی هم از داخل کیف خارج شد.

پایان عربده‌کشی مرد مست

پس از انتقال متهم به ناحیه مقاومت، گزارشی حاصل شد که یکی از افراد شرور در یکی از خیابان‌های شهرک شهید رجایی اقدام به عربده‌کشی و تخریب اموال عمومی و خصوصی کرده است.

سرهنگ پاسدار شریف عنوان کرد: در مرحله دوم این سلسله اقدامات به سرعت نیروهای معاونت عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) به محل اعزام و مشاهد کردند فردی که حالت طبیعی نداشت در حال عربده‌کشی در منطقه است و شیشه چند مغازه و ... را هم تخریب کرده، از همین رو متهم که مشروبات الکلی مصرف کرده بود، زمینگیر و دستگیر شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) در زمینه کشف اقلام سرقتی از یک منزل مسکونی هم بیان کرد: چند ساعت پس از این اقدام، نیروهای بسیج سومین عملیات را کلید زده و پس از محاصره محل اختفای یکی از سارقان حرفه‌ای، با یک اقدام غافلگیرانه او را دستگیر کردند. در بازرسی از محل اختفای فرد مذکور دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی که شماره تنه آن‌ها دستکاری شده بود، پلاک جعلی موتورسیکلت، یک دستگاه تلویزیون ۵۵ اینج، چندین پرژکتور و یک دستگاه دوچرخه حرفه‌ای سرقتی کشف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.