۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 703746

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از نوسازی ۳۲۱ دستگاه خودرو تاکسی طی سال گذشته خبرداد.

نوسازی ۳۲۱ تاکسی مشهد در سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین، احمد محبی با اشاره به طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده، اظهار کرد: لایحه تسهیلات تکمیلی نوسازی تاکسی‌های مشهد پس موافقت شورای شهر در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: بر این اساس به شهرداری مشهد اجازه داده شد تا به ‌منظور تسریع در فرآیند نوسازی تاکسی‌های فرسوده ناوگان تاکسیرانی مشهد، ترغیب تاکسیرانان برای مشارکت در طرح نوسازی و ارائه تسهیلات تکمیلی نوسازی تاکسی‌های شهر مشهد، نسبت به اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر و اصلاحات بعدی، در سال ۹۹ اقدام کند.

وی بیان کرد: همچنین به مالکان تاکسی‌های فرسوده‌ای که تا پایان شهریور امسال اقدام به اسقاط مستقیم تاکسی و نوسازی تاکسی فرسوده خود می‌کنند، مبلغ ۲۰ میلیون ریال یارانه تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد اظهار کرد: علاوه بر این مالکانی که تا پایان شهریور اقدام به اسقاط تاکسی‌های فرسوده خود بدون جایگزینی کنند به شرطی که تاریخ تنظیم سند قبل از لازم الاجرا شدن این مصوبه باشد و فرد متقاضی یارانه تسهیلات نباشد؛ مبلغ ۳۰ میلیون ریال یارانه تعلق خواهد گرفت.

محبی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است تاکسیرانانی که اقدام به نوسازی تاکسی‌های خود کنند از ۵۰ درصد تخفیف مرتبط با امتیاز تبدیل به احسن بهرمند شده و به خطوط برخوردار شهر اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه تعداد خودروهای نوسازی شده سال گذشته ۳۲۱ دستگاه بوده، اضافه کرد: در سال جاری باتوجه عدم سهمیه اعلامی، خودرویی تحویل نشده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد در رابطه با تعداد کل خودروهای فرسوده، اضافه کرد: تعداد کل خودروهای فرسوده تا مدل ۸۸ نیز ۳۶۰۰ دستگاه بوده است.

محبی در خصوص افزایش نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید، گفت: میانگین افزایش نرخ سرویس مدارس سال تحصیلی جدید ۲۱ درصد خواهد بود.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.