۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
کد خبر: 703763

آزمایش کرونا یکی از پیشخدمت‌های شخصی ترامپ که عضو نیروی دریایی آمریکا نیز هست، مثبت اعلام شده که این مساله نگرانی از ابتلای رییس جمهوری این کشور به کووید۱۹ را به دنبال داشته است.

آزمایش کرونای پیشخدمت شخصی ترامپ مثبت شد

قدس آنلاین: شبکه خبری سی‌ان‌ان عصر پنجشنبه گزارش داد که پیشخدمت‌های شخصی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا اعضای یک واحد ویژه از ارتش این کشور هستند که در خدمت کاخ سفید بوده و از نزدیک با دونالد ترامپ رییس جمهوری و خانواده او تماس دارند.

براساس این گزارش، یک منبع آگاه گفت که ترامپ وقتی روز چهارشنبه از مثبت بودن آزمایش کرونا برای پیشخدمت خود آگاه می‌شود، بسیار ناراحت شده و پزشک کاخ سفید یک بار دیگر از رییس جمهوری آمریکا آزمایش کرونا می‌گیرد.

سی‌ان‌ان در تارنمای خود نوشت که کاخ سفید در بیانیه‌ای گزارش این شبکه خبری را تایید کرد و گفت که ترامپ و «مایک پنس» معاون او آزمایش کرونا داده‌اند و جوابش منفی بوده است.

دو منبع آگاه به سی‌ان‌ان گفتند که ترامپ، پنس و دیگر کارکنان ارشد کاخ سفید هر هفته یک بار با کیت مخصوص آزمایشگاه «ابوت» آزمایش کووید۱۹ می‌دهند که جوابش ظرف ۱۵ دقیقه مشخص می‌شود.

به نوشته سی‌ان‌ان، ترامپ که به گفته خود دچار هراس از آلودگی است، تاکنون بارها مشاوران و پیشخدمت‌هایی را که در حضور او عطسه یا سرفه کرده‌اند توبیخ کرده است.
با این وجود، او در ابتدای شیوع کرونا در آمریکا این موضوع را انکار و وانمود می‌کرد که شایعه و جنگ روانی دموکرات‌ها علیه دولت او است.
اما با افزایش شمار مبتلایان و شدت گرفتن انتقادها علیه او و دولتش در مقابله با کرونا، ترامپ کارگروه مقابله با کووید19 تشکیل داد و مدعی شد که بیش از هر کشوری برای مقابله با این ویروس تلاش کرده است.
در حال حاضر بیش از یک میلیون و 263 هزار نفر در آمریکا مبتلا به کرونا تشخیص داده شده و نزدیک به 75 هزار نفر جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.