۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 703783

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هزار و ۸۵۳ واحد مسکن شهری در قالب ۲۰ پروژه در شهرهای این استان توسط این بنیاد در حال ساخت است که امسال احداث ۷۰۹ مسکن شهری دیگر نیز در قالب ۱۳ پروژه آغاز خواهد شد.

ساخت هزار و ۸۵۳ مسکن شهری در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سیدرضا موسوی نیا  افزود: تا پایان سال جاری ساخت ۱۸۵ واحد مسکونی شهری در قالب ۱۳ پروژه و ۴۵۶ واحد مسکن مهر توسط بنیاد مسکن خراسان رضوی در شهرهای استان به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه شهری مسوولیت برنامه ریزی، تامین زمین، انجام مطالعات، تهیه طرح‌های لازم، ساخت مسکن ارزان برای اقشار کم درآمد، تامین منابع اعتباری اعم از تسهیلات بانکی و منابع داخلی را بر عهده دارد.

وی گفت: این بنیاد از ابتدای تاسیس خود در سال ۱۳۵۸ تا پایان سال گذشته ۱۱ هزار و ۴۶ واحد مسکونی در قالب ۱۱۶ پروژه و ۱۸ هزار و ۳۱۰ واحد مسکن مهر در ۵۸ شهر استان را ساخته و واگذار کرده است، همچنین اقداماتی برای پرداخت تسهیلات بانکی به منظور ساخت ۱۱ هزار و ۲۷۴ واحد مسکونی شهری و پرداخت بیش از هفت هزار فقره وام ودیعه مسکن به مستاجران را انجام داده است. 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی یکی از برنامه‌های امسال این نهاد را ساماندهی مناطق حاشیه شهر چابهار ذکر و بیان کرد: در این راستا تا پایان امسال چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در حاشیه شهر چابهار در جنوب استان سیستان و بلوچستان بازسازی می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.