خسرو قمری گفت: استعفای یکی از مستعفی ها برای سه سال پیش بوده و تازه از خواب بیدار شده و آمده و اطلاع رسانی کرده است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری: یکی از مستعفی ها تازه از خواب بیدار شده!

به گزارش قدس آنلاین، خسرو قمری در مورد وضعیت فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت:کرونا یک سری از مسابقات قهرمانی آسیای ما را در فرودین ماه تعلیق کرد و هنوز هم زمانی برای برگزاری مجدد به ما اعلام نشده است. تا پایان خرداد ماه هم کلیه فعالیت های دوچرخه سواری در سراسر دنیا  تعطیل است.

قمری ادامه داد: در هفته آینده برگزاری کلاس های داوری و مربیگری به صورت مجازی برگزار می‌کنیم. در بخش مسابقات هم قرار بر این است که به صورت آزمایشی با حضور 50دوچرخه سوار رقابت های رشته نیمه استقامت و استقامت را در فضای مجازی داشته باشیم. با توجه به اینکه سالیان سال فضای مناسبی اداری نداشتیم با مساعدت وزیر ورزش زمین خیلی خوبی در مقابل پیست دوچرخه سواری به ما اهدا شد. ساخت و ساز را از دوماه پیش شروع کردیم و در این مدت توانستیم سقف دوم را بزنیم و ان شاالله در هفته تربیت بدنی آن را افتتاح کنیم. 

وی در مورد اینکه در دو ماه ابتدایی سال 99، سه استعفا در فدراسیون دوچرخه سواری بوده و همه آن‌ها هم گفته‌اند به خاطر تصمیمات اشتباه در فدراسیون استعفا داده‌اند، گفت: البته عطااللهی سه سال پیش استعفا داد و رفت. استعفای او را دارم و اطلاع رسانی می‌کنیم. او گفت می خواهم به مالزی مهاجرت کنم. این استعفا برای سه سال پیش بوده و تازه از خواب بیدار شده و آمده و اطلاع رسانی کرده است. من این حرف ها را قبول ندارم. تمام کارهایی که او انجام داده خودش امضا کرده و اطلاع داشته و در جلسات مختلف حضور فعال داشته و کوچکترین موردی را در آن زمان به ما اطلاع نداده. این حق را داریم که به دلیل تشویش اذهان عمومی از او شکایت کنیم.

قمری در مورد اینکه زمانی گفته بود بودجه فدراسیون کم است و کمیته المپیک باید رسیدگی کند ولی بعد اعلام کرد روابط عمومی اشتباه کرده و قرار نبوده این مطلب منتشر شود، اظهار داشت: داستان استعفای روابط عمومی مساله دیگری است. با قاسمی مدت‌ها است کار می کنیم. نقل و انتقالی داشتیم که از خیابان ورزنده تا آزادی اتفاق افتاد. خانم محمودی چون شرق تهران زندگی می کرد و گفت راه دور است و خانواده‌ام اجازه نمی‌دهند نهایتا با رضایت خودش استعفا داد. استعفای عطااللهی هم برای سه سال پیش بود. در مورد قاسمی هم چون کار مناسب تری برایش پیدا شد از ما خواست که ادامه همکاری را با ما نداشته باشند.

وی که با برنامه رکورد صحبت می کرد، در مورد اینکه آیا بودجه فدراسیون دوچرخه سواری خوب است، گفت: سالی که گذشت بله، امسال اعتبارات سال 99 هنوز نیامده و اندکی تخفیف به ما داده شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.