خراسان شمالی- دومین مرحله رزمایش همدلی به همت کمیته امداد خراسان شمالی و مراکز نیکوکاری این استان در جهت لبیک به‌فرمان مقام معظم رهبری و کمک به نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا برگزار شد.

دومین مرحله رزمایش همدلی به همت کمیته امداد خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد در این آیین میزان سبدهای معیشتی پیش‌بینی‌شده در این رزمایش را بیش از ۱۰ هزار بسته به ارزش دو میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها برای خانواده‌های غیر تحت پوشش کمیته امداد که در شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده‌اند پیش‌بینی‌شده و توسط مراکز نیکوکاری توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: این بسته‌های غذایی به همت طرح رزمایش همدلی و مساعدت بنیاد مستضعفان با همکاری گروه‌های مختلف مردمی، مراکز نیکوکاری، مساجد، پایگاه‌های بسیج و دستگاه‌های مختلف تأمین‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی یادآور شد: طی دهه اول ماه مبارک رمضان نیز ۹ هزار و پانصد بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع‌شده است.

الهی راد در ادامه به برنامه‌های این نهاد در قالب رزمایش همدلی اشاره کرد و پخت و توزیع ۶۵ هزار پرس غذای گرم توسط آشپزخانه‌های مهدوی را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد و افزود: غذاهای تهیه‌شده بین نیازمندان حاشیه شهر و مناطق محروم استان توزیع‌شده است.

وی با یادآوری اینکه تاکنون ۱۸ هزار خانوار نیازمند توسط مراکز نیکوکاری شناسایی‌شده است، خاطرنشان کرد: این خانوارها به همت قرارگاه مواسات از برکات این رزمایش بهره‌مندمی شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.