فرماندار قوچان گفت: با وجود همه مشکلات و برخی شایعات هیچگونه از تجهیزات و ماشین‌آلات متعلق به "کارخانه آساک دوچرخ" به‌ عنوان یکی از قطبهای صنعت دوچرخه‌سازی در خاورمیانه، از این واحد تولیدی خارج نشده‌اند زیرا فعالیت و شرایط این واحد صنعتی ظرف سالهای اخیر تحت نظارت و مدیریت قرار داشته و دارد.

 هیچ ماشینی از کارخانه آساک دوچرخ خارج نشده‌ است

به گزارش قدس آنلاین، هادی رجایی‌نیا اظهار کرد: طی سالهای اخیر به دلیل فقدان مدیریت صحیح "کارخانه آساک دوچرخ" دچار مشکلات عدیده‌ای بود که در برخی مقاطع منجر به تعطیلی آن شده بود اما با همت مسوولان شهرستان قوچان این کارخانه هم اکنون در حال فعالیت است.

وی ظرفیت واقعی تولید کارخانه آساک دوچرخ را بیشتر از میزان فعالیت کنونی آن ذکر و بیان کرد: ظرف پنج ماه اخیر پیگیریهای مناسب و موثری در سطح خراسان رضوی و شهرستان قوچان برای ارتقا توان این واحد صنعتی صورت گرفته لذا طی دو ماه آتی خبرهای خوبی از افزایش تولید "کارخانه آساک دوچرخ" منتشر می‌شود.

فرماندار قوچان ظرفیت تولید اسمی این کارخانه را ۳۰۰ هزار دستگاه دوچرخه در سال ذکر و بیان کرد: با توجه به مشکلات گذشته و تعدیل نیروی کار هم‌اینک تولید "کارخانه آساک دوچرخ"  بر اساس سفارش انجام می‌شود زیرا فعلا امکان دپوی محصولات تولیدی در این محل وجود ندارد.

وی ادامه داد: آساک دوچرخ یکی از کارخانه‌های بزرگ خاورمیانه و از صنایع مطرح شهرستان قوچان، پیش از این زیرپوشش بانک صنعت و معدن بود اما پس از تصویب اصل ۴۴ قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شد. 

رجایی‌نیا همچنین به بازدید مستمر مسوولان شهرستان از جمله امام ‌جمعه، رییس دادگستری و دادستان قوچان از آساک دوچرخ اشاره و بیان کرد: این کارخانه هم‌اینک فعال بوده و با استفاده از مواد اولیه موجود در انبارها، خط مونتاژ آن در حال تولید محصول است. 

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.