مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه درگام اول رزمایش«ضیافت همدلی» ۱۲هزار بسته معیشتی دربین نیازمندان توزیع شد،گفت: اکنون درگام دوم نیزآماده توزیع ۸هزار بسته هستیم.

آغاز گام دوم رزمایش«ضیافت همدلی» با توزیع ۸ هزار بسته معیشتی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد احمدزاده پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز گام دوم رزمایش «ضیافت همدلی» که در امامزاده غیاث الدین محمد (ع) مشهد برگزار شده بود، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز آغازگر گام دوم رزمایش «ضیافت همدلی» در خراسان رضوی و مشهد هستیم، اظهار کرد: این عمل ذیل قرارگاه مواسات و همدلی مومنانه در خراسان رضوی انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با تاکید بر اینکه هدف از این رزمایش کمک به اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا است، افزود: در گام اول این رزمایش ۱۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد و اکنون در گام دوم نیز هشت هزار بسته دیگر آماده توزیع در بین این اقشار محروم در سطح خراسان رضوی است.

وی با بیان اینکه در مجموع رزمایش «ضیافت همدلی» ۲۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان و شهر مشهد توزیع خواهد شد، تصریح کرد: افراد جامعه هدف این طرح با هماهنگی قرارگاه مواسات شناسایی و امداد رسانی خواهند شد. همچنین بودجه و هزینه این رزمایش و تهیه مواد غذایی از محل وقف و نذر کمک مردمی تعیین شده که ارزش هرکدام از بسته‌های معیشتی ۲۵۰ هزار تومان است.

حجت الاسلام احمدزاده ابراز کرد: پیش بینی شده است در شهر مشهد در مجموع هفت هزار بسته معیشتی در هشت پهنه حاشیه شهر از جمله شهرک رجایی، پنجتن، خواجه ربیع، توس و سیدی توزیع شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.