معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر همچنان بسته خواهد بود و مشتاقان می‌توانند از طریق برنامه زنده تلویزیونی از فرصت معنوی این شب‌ها بهره‌مند شوند.

حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر بسته خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری در حاشیه چهل و چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی پیش بینی چند نقطه در سطح شهر مشهد مقدس و سایر شهرستان‌های استان را یادآور شد و افزود: به منظور بهره‌گیری از فرصت معنوی شب‌های قدر مقرر شد در نقاطی از اماکن عمومی و روباز با رعایت کلیه اصول و پروتکل‌های بهداشتی مراسم این شب‌ها برگزار شود.
وی به اختصاص ۲۲ مکان روباز در مناطق مختلف سطح شهر مشهد مقدس اشاره و تصریح کرد: این مکان‌ها با همکاری شهرداری مشهد، هیات مذهبی و سایر دستگاه‌های مرتبط در فاصله ساعات ۲۱.۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد به برگزاری مراسم اقدام خواهند کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی همچنین تاکید کرد: با در نظر گرفتن جمیع جهات و با توجه به نظر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر همچنان بسته خواهد بود و مشتاقان می‌توانند از طریق برنامه زنده تلویزیونی از فرصت معنوی این شب‌ها بهره‌برداری کنند.

منبع: استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.