مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: از اول خرداد ماه سال جاری دیگر هیچ بلیتی به صورت حضوری خریداری نخواهد شد.

عدم امکان خرید حضوری بلیت در پایانه‌های مسافربری از اول خرداد ماه

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محسن شریعتی با اشاره به طرح فروش بلیت الکترونیکی خارج از پایانه، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی زیرساخت‌های لازم جهت انجام این اقدام هماهنگ شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد افزود: شهروندان توجه داشته باشند که بدون هماهنگی و خرید بلیت از سایت‌های تعیین شده، به پایانه‌های مسافربری مراجعه نکنند.

وی بیان کرد: مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت‌های safar۷۲۴.com و payaneh.ir نسبت به خرید بلیت خود اقدام کنند و از حضور در پایانه‌ها و خرید بلیت خودداری کنند.

شریعتی خاطرنشان کرد: مسافران با تهیه بلیت از این دو درگاه اینترنتی می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار شوند، دیگر همچون گذشته با حضور در پایانه‌ها برای خرید بلیت، درگیر دلالان نخواهند شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با بیان اینکه مسافرین با خرید اینترنتی قدرت خرید بالاتری دارند، اضافه کرد: علاوه بر این می‌توانند با انتخاب صندلی و ساعت حرکت سفر راحت‌تری را تجربه کنند.

وی تصریح کرد: زمانی که خرید بلیت به صورت اینترنتی صورت بگیرد، تمامی سفرها در راس زمان معین، انجام خواهد شد. با خرید حضوری بلیت امکان، معطل شدن زیاد مسافران وجود دارد؛ بنابراین با خرید اینترنتی می‌توانند در راس زمان قید شده در پایانه حضور پیدا کنند و سفر خود را انجام دهند.

شریعتی گفت: علاوه بر خرید اینترنتی، مسافرین می‌توانند با حضور در دفاتر و آژانس‌های مسافرتی نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد ادامه داد: از اول خرداد ماه سال جاری دیگر هیچ بلیتی به صورت حضوری خریداری نخواهد شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.