مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در استان خراسان رضوی، از توزیع بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۵۰ هزار قرص نان گرم در قالب بسته افطاری در مناطق محروم حاشیه شهر مشهد و روستاهای حومه آن تا پایان ماه مبارک رمضان خبرداد.

توزیع بیش از ۳۰۰هزار بسته افطاری در مناطق محروم حاشیه شهر مشهد تا پایان ماه رمضان

امین بهنام در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی بسته‌های افطاری ویژه محرومان و مستمندان حاشیه شهر مشهد و روستاهای حومه، در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز اظهار کرد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی با همکاری خادمان خانه ایثار و شهادت، با هدف لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری محور رزمایش «کمک مومنانه»، آشپزخانه و نانوایی مرکزی برای طبخ غذای گرم ویژه محرومان در ماه مبارک رمضان را تجهیز و راه‌اندازی کرد.

وی ادامه داد: روزانه حدود ۱۰ هزار پرس غذای گرم و ۵ هزار قرص نان گرم در این آشپزخانه با رعایت کامل مسائل بهداشتی توسط خادمیاران رضوی تهیه و در قالب بسته‌ افطاری میان محرومان مناطق حاشیه شهر و روستاهای حومه با همکاری ائمه جماعات مساجد و هیئت امناء توزیع می‌شود.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این حرکت جهادی از شب اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت، از همین رو پیش بینی می‌شود که بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۵۰ هزار قرص نان گرم تهیه و در قالب بسته‌ افطاری میان محرومان مناطق حاشیه شهر از جمله گلشهر، سیدی، رضویه شهرک شهید رجایی و ... توزیع شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۱۰ نفر به عنوان خادمیار در غالب این طرح به صورت مستقیم در دو شیفت آشپزخانه و نانوایی مشغول به خدمت‌رسانی هستند، گفت: امیدواریم با این حرکت جهادی به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک با اقتداری گفته باشیم و بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات مردم محروم جامعه را رفع کنیم.

گفتنی است؛ در قالب همین طرح همزمان با شب میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع)، بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم و ۵ هزار قرص نان گرم در مناطق حاشیه شهر مشهد و روستاهای حومه، در قالب بسته‌ افطاری میان محرومان و نیازمندان توزیع ‌شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.