از شب اول ماه مبارک رمضان، آستان قدس رضوی در کنار تهیه و تدارک غذای گرم ویژه افطار خانواده‌های نیازمند حاشیه شهر مشهد، نسبت به پخت و توزیع نان رایگان نیز اقدام کرده است.

پخت و توزیع روزانه ۵ هزار قرص نان در آشپزخانه جهادی آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، امین بهنام، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در استان خراسان رضوی  گفت: در راستای تحقق «رزمایش همدلی» مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، از آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از فعالان تشکل‌های خیریه سطح شهر مشهد به دعوت آستان قدس رضوی مشغول پخت نان گرم برای رساندن به دست خانوارهای محروم مشهدی شده‎اند.
وی با بیان اینکه پخت نان در محل آشپزخانه مرکزی «رزمایش همدلی» آستان قدس در منطقه طرق انجام می‌شود، افزود: تهیه آرد و مکان اجرای برنامه بر عهده آستان قدس رضوی است و دو دستگاه‌ نانوایی برای تهیه نان توسط خود تشکل‌ها آماده شده است.
به گفته بهنام، روزانه پخت ۵ هزار قرص نان اعم از شیرمال و مخلوط با سبزی برای وعده افطار روزه‌داران مشهدی در نظر گرفته شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان، پخت و توزیع ۱۵۵ هزار قرص نان انجام خواهد شد.
وی اظهار کرد: پخت نان در این آشپزخانه را جمعی از نانوایان حرفه‌ای صنف نانوایان شهر مشهد در دو شفیت صبح و عصر متقبل شده‌اند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.