تعدادی از کاریکاتورهای منتخب در جشنواره بین‌المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» این روزها در گالری‌های حوزه هنری در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 نمایش ۵۰ کاریکاتور «ما کرونا را شکست می‌دهیم» در حوزه هنری

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و دبیر جشنواره بین‌المللی کاریکاتور «ما کرونا را شکست می‌دهیم» گفت: خوشبختانه هنرمندان از این جشنواره استقبال بسیار خوبی داشتند، به ویژه هنرمندان ایرانی که حضورشان قابل توجه بود و به همین دلیل علاوه بر اینکه از یک هنرمند ایرانی در بخش جوایز اصلی تقدیر خواهد شد، قرار است از ۷ هنرمند ایرانی دیگر با نیز اهدای مبلغ ۲ میلیون تومان تجلیل شود.

براساس این گزارش این روزها داروان ایرانی و خارجی این جشنواره در حال داوری نهایی آثار باقی مانده هستند و طبقه گفته دبیر این جشنواره نزدیک  ۵۰ تا ۶۰ اثر از آثار جشنواره با سایزهای ۱۰۰ در ۷۰، در نگارخانه‌های حوزه هنری به نمایش درآمده‌اند و نمایشگاه همچنان ادامه خواهد داشت. البته تعداد فینالیست‌های جشنواره ۵۰ نفر بود که آثار تعدادی از آنها در این نمایشگاه نیست.

همچنین قرار است به زودی در فضاهای عمومی همچون مترو، فرودگاه و نگارگذر میدان ولی‌عصر(عج) این آثار به نمایش درآیند و در حال مذاکرات با سازمان زیباسازی هم هستیم تا با مشارکت آنها زمینه نمایش این آثار را در فضاهای عمومی شهر فراهم کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.