گیلان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از الحاق ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین جدید به ناوگان راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان خبر داد و گفت: به زودی هشت دستگاه ماشین آلات سنگین دیگر به ناوگان راهداری اضافه خواهد.

نوسازی ناوگان راهداری گیلان با ۱۷ دستگاه ماشین آلات سنگین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان سبحان الله علیپور ، از الحاق ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین جدید به ناوگان راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: اعتبار لازم جهت خرید این ماشین آلات ملی بوده است.

وی ماشین آلات مذکور را شامل سه دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری، یک دستگاه گریدر و پنج دستگاه لودر دانست و تصریح کرد: در مجموع ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جهت خریداری این ماشین آلات هزینه شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه به زودی هشت دستگاه ماشین آلات سنگین دیگر به ناوگان راهداری اضافه خواهد شد، گفت: اعتبار لازم جهت خرید این هشت دستگاه استانی خواهد بود.

علیپور، ظرفیت ناوگان راهداری گیلان را ۲۸۸ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک دانست و یادآور شد: ۱۷ دستگاه ماشین آلات سنگین به این ناوگان افزوده می شود.

وی با بیان اینکه از ماشین آلات ناوگان راهداری در بحران های طبیعی مانند برف و سیل نیز استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوای گیلان نیازمند نجهیز و نوسازی ناوگان راهداری هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.