معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: در شب‌های قدر برنامه‌های مسجد مقدس جمکران از ساعت ۲۴ تا ۲:۳۰ دقیقه بامداد برگزار می‌شود، در این مراسم از سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی میر باقری، حجت الاسلام سید حسین مومنی و حجت الاسلام محمد میرزامحمدی بهره خواهیم برد.

ویژه برنامه‌های شب‌های قدر مسجد جمکران اعلام شد

قدس آنلاین: مهدی حسین آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون برنامه‌های شب‌های قدر در  مسجد جمکران گفت: شب‌های قدر در مسجد جمکران امسال به شیوه دیگری نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود، امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده برنامه‌های ویژه شب‌های قدر در مسجد مقدس جمکران را از طریق رسانه ملی به دلدادگان «ائمه معصومین (ع)» تقدیم خواهیم بود.

وی در همین راستا ادامه داد: در شب‌های قدر برنامه‌های مسجد مقدس جمکران از ساعت ۲۴ تا ۲:۳۰ دقیقه بامداد برگزار می‌شود، در این مراسم از سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی میر باقری، حجت الاسلام سید حسین مومنی و حجت الاسلام محمد میرزامحمدی بهره خواهیم برد، همچنین حاج محمدرضا غلام‌رضا زاده، حاج عباس حیدرزاده و حاج حسن شالبافان برای قرائت دعای جوشن و مرثیه خوانی حضور خواهند داشت. این برنامه‌ها به صورت زنده از شبکه چهارم سیما برای علاقمندان تقدیم خواهد شد.

وی به برنامه‌های روزانه ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس جمکران اشاره و بیان کرد: هر روز بعد از نماز صبح قرائت و ترتیل خوانی قرآن کریم را در دستور کار داریم که این برنامه نیز از شبکه چهارم سیما به صورت زنده برای علاقمندان تقدیم می‌شود.

حسین آبادی پیرامون مناجات خوانی هرشب ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر شب مناجات خوانی و «دعای افتتاح» به صورت مستمر برای علاقمند از مسجد جمکران به صورت مستقیم از شبکه چهارم از ساعت ۱:۱۵ تا ۲ دقیقه بامداد پخش می‌شود. این ادعیه نیز توسط محمد میرزامحمدی، سید علی حسینی نژاد، محمد رضا عاصی قرائت می‌شود.



انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.