خراسان شمالی- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به تسریع عملیات احداث محور ارکان اشاره کرد و گفت: با پیمانکار محور ارکان جلسات متعددی گذاشته شده و در آخرین جلسه مقرر شد دو راهی ارکان سریعا آسفالت شود و مورد بهره برداری قرار گیرد .

فرهنگ رانندگی در محورهای خراسان شمالی جدی گرفته نمی شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی در جلسه بررسی وضعیت نقاط حادثه خیز اظهار داشت: فرهنگ رانندگی در محورهای استان جدی گرفته نمی شود در حالی که بخش اصلی کاهش تصادفات جاده ای در محورهای استان، وابسته به نهادینه نمودن فرهنگ رانندگی است.

وی به یکنواختی در محورهای استان اشاره کرد و تصریح کرد: باید از ظرفیت امکانات موجود در استان و مشارکت همه دستگاه های اجرایی جهت رفع خستگی و اسکان توقف کاربران جاده ای در فواصل حداکثر ۲۵ کیلومتری نسبت به احداث فضاهای مناسب از جمله درختکاری ، ایجاد سکوی نماز و ... اسکان توقف برای مسافرین را فراهم سازیم.

نژادصفوی اظهار داشت: زنده کردن محورها، مبلمان جاده ای، روشنایی در جاده ها و ورودی و خروجی شهرها می تواند در یاد و خاطره مسافر باقی بماند و می بایست به این مسائل بیشتر اشراف داشته باشیم و این مسائل را رعایت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.