خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۲ میلیارد ریال اموال سرقتی و دستگیری ۲ نفر متهم در این رابطه خبر داد.

کامیون حامل ۲ میلیارد ریال اموال سرقتی در بجنورد توقیف شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در ادامه طرح مقابله با سارقان حرفه ای و سابقه دار خبر انتقال مقدار زیادی اقلام سرقتی از قبیل سیم و کابل و ... توسط افرادی از استان خراسان شمالی به استان های همجوار به کلانتری ۱۱ شهرستان بجنورد واصل که بلافاصله ماموران این کلانتری مراتب را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه این افراد در قالب خریدار اقلام ضایعاتی فعالیت می کردند، افزود: خودروی متهمان به همراه اقلام سرقتی با اشراف اطلاعاتی و همچنین سرعت عمل ماموران در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ امام علی (ع) بجنورد روئیت و در نهایت متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه متهمان اقلام سرقتی را در کف کامیون به صورت کاملا ماهرانه ای جاساز کرده بودند، تصریح کرد: با بررسی های بعمل آمده ارزش این مقدار اموال سرقتی ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار مظاهری با بیان اینکه در همین رابطه راننده خودرو به همراه سرنشین آن دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند، یاد آور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۲ نفر سارق حرفه ای تحت همین موضوع دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه کم توجهی به هشدارها و توصیه های پلیس باعث وقوع سرقت های متعدد می شود، افزود: مبارزه با مالخران و سارقان همچنان با جدیت در دستور کار پلیس است و به شهروندان عزیز نیز توصیه می شود تا هشدار های پلیسی را جدی بگیرند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه انجام اقدامات حفاظتی خود شهروندان عزیز در کاهش و پیشگیری از سرقت ها نقش بسزایی دارد، خاطر نشان کرد: خانه باغ ها، اماکن خصوصی و دولتی نیمه ساز و ... بیشتر در معرض سرقت هستند که اگر شهروندان توصیه های پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی نگیرند قطعا شاهد افزایش سرقت ها خواهیم بود.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان خاطر نشان کرد: در رابطه با همین موضوع ۲ نفر مالخر نیز تا کنون دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.