خراسان شمالی- نخستین نمایشگاه دائمی مسجد محور عرضه و فروش محصولات تولیدکنندگان در مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان افتتاح شد.

 نخستین نمایشگاه دائمی مسجد محور عرضه محصولات تولیدی افتتاح شد

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: این نمایشگاه با هدف ایجاد فضایی برای آشنایی بیشتر مردم با محصولات تولیدی شهرستان شیروان و حمایت از تولیدکنندگان این شهرستان راه اندازی شد.

محمد محمدزاده قانعی افزود: در این نمایشگاه صنایع دستی و هنری، گیاهان دارویی، خوار و بار و محصولات تولیدی به فروش می رسد.

وی اظهار داشت: تاکنون محصولات ۱۹ واحد تولیدی در این نمایشگاه عرضه شده که برای مشارکت و حضور تولیدکنندگان دیگر نیاز به حمایت بیشتر داریم.

محمدزاده همچنین آشنایی و معرفی تولیدات شهرستان به مردم و مسافران، اشتغالزایی، خریداری محصولات و کسب درآمد در کنار حمایت از تولیدکنندگان را مدنظر قردادیم که درآمد حاصله صرف اقدامات عمرانی و کارهای خیرانه خواهد شد.

محمدزاده راه اندازی کارگاه تولیدی از جمله کارگاه خیاطی و تولید ماسک، راه اندازی آشپزخانه طبخ غذا و توزیع روزانه غذای گرم بین نیازمندان، تأسیس مهدکودک و راه اندازی دفتر نیکوکاری و صندوق قرض الحسنه ویژه اهالی شهرک ولیعصر را از جمله اقدامات صورت گرفته در تعامل و همدلی ارکان مسجد مسلم بن عقیل (علیه السلام) عنوان کرد و افزود: تلاش ما داشتن مسجد طراز اسلامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.