خوزستان_ استاندار خوزستان گفت: لازم است در بعضی شهرهای استان محدودیت‌هایی ایجاد کنیم تا زنجیره انتقال بیماری کرونا را قطع کنیم.

از سر گیری محدودیت فعالیت ها در خوزستان/۸ شهر تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با بیان اینکه لازم است در بعضی شهرهای استان محدودیت‌هایی ایجاد کنیم تا زنجیره انتقال بیماری را قطع کنیم اظهار کرد: بعضی افراد در توییت‌های خود وضع خوزستان را در رابطه با کرونا طغیان اعلام کردند در صورتی که چنین چیزی را شاهد نیستیم.

شریعتی افزود: برای جلوگیری از ناپایدار شدن اوضاع، دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیشنهادهایی ارائه داد و که مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا همه اعضا نظرشان این بود که تا پایان هفته در شهرستان‌های باوی، هویزه، اهواز، حمیدیه، هندیجان، دزفول، شوشتر، کارون و مسجدسلیمان تعطیل اعلام شود و محدودیت‌های رفت و آمد بین مناطق مختلف شهر ایجاد می‌شود.

وی تاکید کرد: لازم است همه ادارات، سازمان‌ها و اصناف همکاری لازم را داشته باشند. جمعه مجدد شرایط مورد بررسی قرار می‌گیرد و برای ادامه تعطیلی و یا بازگشت به شرایط عادی تصمیم‌گیری می‌شود.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: اصناف ضروری که مجاز به فعالیت می باشند شامل سوپرمارکت‌ها، نانوایی ها، قصابی ها و خوار و بارفروشی ها بوده و فعالیت سایر اصناف تا پایان هفته در شهرستان های ذکر شده ممنوع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.