۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
کد خبر: 704067

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن گفت: روحانیون یکی از اضلاع جمع‌آوری کمک‌های مومنانه هستند که تاکنون از ابتدای طرح کمک مومنانه تا نیمه رمضان حدود یک میلیارد تومان توسط روحانیون جمع آوری و بسته های کمک معیشتی تحویل نیازمندان شده است.

روحانیون یکی از اضلاع جمع آوری کمک های مومنانه هستند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام هادی شکاری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به تمامی روحانیون اعلام شده است با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های خود را به صورت مجازی در روستاها برگزار کنند.

 وی افزود: برای شب‌های قدر نیز پیشنهاداتی به ستاد کرونای شهرستان بردسکن داده شده ولی ما تابع دستورات این ستاد هستیم و امیدواریم هر چه زودتر این ویروس تمام شود و بتوانیم فعالیت‌های مذهبی خود را مجددا از سر بگیریم.

 شکاری با بیان اینکه گستره کاری سازمان تبلیغات اسلامی در شرایط حال حاضر فعالیت در فضای مجازی و کمک های مومنانه است، افزود: اعزام روحانی در ماه مبارک رمضان نداشتیم و روحانیون در فضاهای مجازی تبیلغات گسترده و خوبی را تا کنون داشته‌اند.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بردسکن گفت: تعداد روحانیون طرح های استقرار، هجرت و هدایت ۲۵ نفر هستند و روحانیون آزاد نیز ۶۰ روحانی که در سطح شهرستان فعالیت می کنند.

 شکاری گفت: مردم عطش حضور در مساجد را دارند که امیدواریم هر چه زودتر شاهد شکست این ویروس منحوس باشیم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.