مدیر مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی از انجام تست کرونا ۸۰۰ زائر بین‌الملل با همکاری مراکز درمانی زیر نظر این آستان خبر داد.

انجام تست کرونا ۸۰۰ زائر بین‌الملل توسط آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدعلی موحدی محصل  بیان کرد: از اسفندماه سال گذشته که شیوع ویروس کرونا در مشهد جدی شد جمعی از زائران غیر ایرانی در این شهر سرگردان شدند. از آنجایی که این رسالت آستان قدس رضوی خدمت‌رسانی شایسته به این زائران است در طول این مدت میزبان این زائران در شهر مشهد بوده و خدمات متعددی به آنان ارائه کرده است.
وی عنوان کرد: آستان قدس رضوی با همکاری سایر نهادها از جمله نمایندگی وزارت امور خارجه در شرق کشور، استانداری خراسان رضوی و ... اقدامات لازم را برای میزبانی و رفع مشکلات بازگشت این زائران انجام داده است.
مدیر مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته برای بازگشت زائران تصریح کرد: هماهنگی برای بازگشت بیش از ۶۰۰ نفر از زائران انجام شده و تلاش برای خروج مابقی آنان از کشور همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه غالب زائران بین‌المللی جامانده از کشور بحرین هستند، اضافه کرد: ارائه خدمات اسکان و تأمین غذا از ۱۸ اسفندماه سال گذشته به بعد توسط این مرکز صورت گرفته و در تلاش هستیم تا علاوه بر تامین نیازهای اصلی، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان برای آنان اجرا کنیم.
لازم به ذکر است، غالب این زائران از کشورهای پاکستان، بحرین، عربستان، غنا و عراق هستند که برای خروج آنان از کشور تمامی اقدامات لازم در حال انجام است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.