خراسان شمالی- سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین ازتوقیف ۲ دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه تراکتور حامل ۵ تن و ۴۵ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق ازنوع سرب به ارزش بیش از ۴۵۴ میلیون ریال خبرداد.

کشف بیش از ۵ تن سنگ معدن قاچاق دراسفراین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبرگفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن ماموران پاسگاه انتظامی پرکانلو درحین گشت زنی درسطح محور روستای پرکانلو موفق به شناسایی ۲ دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه تراکتور حامل سنگ معدن غیرمجاز ازنوع سرب شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران خودروهای مورد نظر را در سطح حوزه استحفاظی متوقف کردند افزود: در بازرسی از این وسائط نقلیه مقدار ۵ تن و ۴۵کیلوگرم سنگ معدن کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۴ نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: خودروهای مورد نظر به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف شده نیز برابر هماهنگی به عمل آمده به اداره صنعت و معدن شهرستان تحویل داده شد.

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از ۴۵۴ میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن در سطح شهرستان باقدرت ادامه دارد و از شهروندان عزیز نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.