بخشدار کوهسرخ گفت: با توجه به اینکه پس از اعلام وضعیت سفید در کوهسرخ سه نفر مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند، اگر یک نفر دیگر به بیماران بستری اضافه شود، کوهسرخ به وضعیت زرد وارد می‌شود.

کوهسرخ در آستانه خروج از وضعیت سفید

به گزارش قدس آنلاین، مجید کاریزنویی عنوان کرد: عدم رعایت فاصله اجتماعی، کوهسرخ را از وضعیت سفید خارج میکند؛ قطعأ ادامه‌دار بودن وضعیت سفید در کوهسرخ به کاهش آمار فوت تعداد بیماران بستری کرونا بستگی دارد.

وی با بیان اینکه کوهسرخ با داشتن ۳۰ هزار نفر جمعیت در صورتی که در هر سه روز یک بیمار بستری کرونایی داشته باشد، در وضعیت سفید خواهد ماند؛ افزود: هر پنج روز شرایط کوهسرخ در مقابله با ویروس کرونا بررسی میشود.

بخشدار کوهسرخ تصریح کرد: با توجه به اینکه در شرایط فعلی پایداری دائمی نداریم به همین علت همچنان باید نسبت به فاصله اجتماعی و رعایت موارد بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا حساس باشیم.

وی ادامه داد: برخی شهروندان وضعیت سفید را به معنی پایان بیماری کرونا قلمداد میکنند که این امر نگران کننده شده است، متاسفانه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کوهسرخ دو نفر فوت کردهاند.

کاریزنویی اعلام کرد: پس از اعلام وضعیت سفید در کوهسرخ سه نفر مبتلا به کرونا شناسایی شدهاند که با توجه به جمعیت کوهسرخ اگر یک نفر دیگر به بیماران بستری اضافه شود، کوهسرخ به وضعیت زرد وارد میشود.

 

بخشدار کوهسرخ گفت: امیدواریم مردم با توجه به اطلاع رسانیهایی که در سطح شهر توسط روحانیون و فعالان بهداشتی صورت میگیرد نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و موارد بهداشتی دقت کافی داشته باشند تا به صورت دائمی و کامل در وضعیت سفید قرار گیریم.

وی اظهار کرد: با وجود اعلام وضعیت سفید هنوز برخی از اماکن و مشاغل از جمله اماکن ورزشی، تالارها، رستورانها، باشگاههای خصوصی و بوم‌گردیها در تعطیلی به سر میبرند و نمیتوانند فعالیت خود را آغاز کنند.

کاریزنویی مطرح کرد: برای کنترل فعالیت اصناف و ثبت آن‌ها در سامانه وزارت بهداشت، اکیپی متشکل از بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، اصناف و اداره صمت فعالیتهای مشاغل را رصد میکنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.