معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: فرمانداران با اقدامات نظارتی و مقابله با گرانفروشی، دغدغه معیشت مردم و جهش تولید را در اولویت قرار دهند.

فرمانداران دغدغه معیشت مردم و جهش تولید را در اولویت قرار دهند

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری در اولین همایش فرمانداران استان با تقدیر از زحمات و خدمات آنها طی سال گذشته به ویژه در حوزه‌های سیل، انتخابات، مباحث امنیتی و مقابله با کرونا، بر رعایت و نظارت ۱۰۲ پروتکل بهداشتی ابلاغی تاکید کرد.

وی به برنامه‌ریزی و هدفگذاری سال جاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، مدیریت ردیف‌های بودجه و صرفه جویی از اولویت‌های فرمانداران است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بر بهره‌گیری از مشارکت خیرین و نیکوکاران در قالب تهیه بسته‌های معیشتی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام تاکید کرد و افزود: در حوزه تاب‌آوری اجتماعی، جهش تولید و تعیین تکلیف معتادان متجاهر باید برنامه‌ریزی منسجم صورت گیرد.
جعفری همچنین آمادگی برای تشکیل ستادهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا با رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و هوشمند و نیز اقدامات نظارتی بر توزیع کالاهای اساسی و مقابله با گرانفروشی را از دیگر وظایف فرمانداران برشمرد.
لازم به ذکر است فرمانداران در قالب چهار کارگروه سیاسی و امنیتی، اقتصادی، عمرانی و پشتیبانی مباحث مربوطه را پیگیری خواهند کرد و جمع‌بندی نهایی با حضور استاندار خراسان رضوی صورت خواهد گرفت.

منبع: استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.