امام جمعه کدکن از توابع شهرستان تربت‌حیدریه از تهیه و توزیع ۴۵۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در این بخش خبر داد.

۴۵۰ بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا در کدکن توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسین بوژمهرانی اظهار کرد: همسو با اجرای طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه، بسته‌های کمک معیشتی تاکنون در دو مرحله بین نیازمندان بخش کدکن توزیع شده است.

وی اظهار داشت: در مرحله نخست این طرح، ۲۳۰ بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش ریالی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال توسط خیران و همچنین به همت مرکز نیکوکاری امام حسین (ع)، حوزه مقاومت بسیج کربلا و ستاد نماز جمعه، بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در شهر کدکن توزیع شد.

او با بیان اینکه مرحله دوم این طرح نیز در سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، گفت: در این مرحله نیز، ۲۲۰ بسته مواد غذایی در مجموع به ارزش بیش‌از ۵۰۰ میلیون ریال به همت حوزه مقاومت بسیج، کانون خادمیاران آستان قدس رضوی، اداره اوقاف و امورخیریه تربت‌حیدریه، هیات امنای آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) و کمکهای مردمی، تهیه و بین نیازمندان ساکن در روستاهای تابعه بخش کدکن توزیع شد.

امام جمعه کدکن ادامه داد: نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در روستاهای بخش کدکن توسط برخی از معتمدان و فرمانده پایگاه‌های مقاومت بسیج مستقر در روستاها ، شناسایی شدند و بسته‌های کمک معیشتی نیز بین آنان توزیع شد.

حجت‌الاسلام بوژمهرانی افزود: در مجموع در ۲ مرحله از اجرای طرح مومنانه، برای خرید اقلام ضروری و کالاهای اساسی مورد نیاز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون اعتبار هزینه شده است و در صورت استمرار کمک‌های مردمی و تامین اعتبار مورد نیاز برای خرید اقلام معیشتی، مرحله سوم این رزمایش نیز در پایان ماه مبارک رمضان انجام می‌شود. 

بخش کدکن به مرکزیت شهر کدکن، با ۱۴ هزار نفر جمعیت و ۱۷ روستا در ۶۵ کیلومتری شمال غربی تربت‌حیدریه واقع است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.