به همت اداره زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی؛ مراسم احیای شب‌های قدر در بستر فضای مجازی و شبکه جهانی یوتیوب ویژه مخاطبان کشورهای آمریکا، هلند و آلمان برپا می‌شود.

اجرای مراسم مجازی احیای شب‌های قدر ویژه مخاطبان انگلیسی زبان قاره‌های آمریکا و اروپا

به گزارش قدس آنلاین؛ ویژه برنامه‌های شب‌های قدر بارگاه منور رضوی در شب نوزدهم با سخنرانی حجت الاسلام سید روح‌الله حسینی با موضوع ویژگی‌های شب‌های قدر در فضای مجازی یوتیوب برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام آمدی و حجت‌الاسلام ذوالفقار میکائیل‌زاده در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان به تبیین ویژگی‌های شخصیتی امام علی(ع) در شبکه جهانی یوتیوب می‌پردازند.

حجت‌الاسلام هادی قربانیار نیز در شب بیست و سوم به بررسی «شب‌های قدر و تقدیر بشر» برای مخاطبان آمریکایی زبان خویش خواهد پرداخت.

مخاطبان هلندی و آلمانی زبان نیز در ساعت ۱ بامداد به وقت ایران به مدت ۴۵ دقیقه میزبان سخنرانی حجت الاسلام مهدی ناجی در فضای مجازی یوتیوب در شب نوزدهم خواهند شد.

سخنرانی حجت‌الاسلام سید روح‌الله حسینی با بیان «ویژگی‌های حضرت علی(ع)» در شب بیست و یکم در فضای مجازی یوتیوب ویژه این گروه از مخاطبان در همان ساعت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احسان احمدی نیز در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان به بررسی موضوع «نوشته شدن تقدیر بشریت در شب قدر» می‌پردازد.

لازم به ذکر است؛ این اداره با توجه به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دوران مقابله با ویروس کرونا در کشور مراسم احیای شب‌های قدر را  به‌ صورت مجازی برگزار می‌کند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.