فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار ماشاالله جان نثار گفت: در راستای برخورد قاطع با ورود مواد مخدر به کشور، مرزبانان این استان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند طی عملیات‌های جداگانه مقادیری مواد افیونی را کشف نمایند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: هوشیاری مرزبانان استان خراسان رضوی در جهت جلوگیری از ورود قاچاقچیان مواد مخدر به داخل کشور با ایجاد گشت و کمین‌های مستمر باعث شد طی چندین عملیات ۱۷۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و هروئین فشرده کشف شد.

سردار جان نثار ابراز کرد: در همین خصوص یک دستگاه ترانزیت توقیف و یک نفر قاچاقچی در این رابطه دستگیر که تحویل مراجع قضائی شد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان این خاک و بوم از هر فرصتی به منظور پیشبرد اهداف شوم خود مانند ورود مواد مخدر به داخل خاک کشور عزیزمان استفاده می‌کنند. اما در این راستا مرزبانان استان خراسان رضوی همانند همیشه مانند کوهی استوار در برابر این قانون شکنان و سوداگران مرگ ایستاده تا با جلوگیری از ورود متجاوزین و محموله‌های مواد مخدر و با نشان دادن برخورد قاطع و جدی اهداف شوم آنان را نقش بر آب کرده و لذت زندگی در سایه جامعه‌ای امن را برای هموطنان به ارمغان آوریم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.