رشت - معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: امکان خرید محصولات فرهنگی از طریق بی هین Bihin.ir پرتال معرفی کسب و کارهای آنلاین مهیا شده است.

امکان خرید محصولات فرهنگی در گیلان از طریق سامانه "بی هین" فراهم شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی گیلان ،حسین ابراهیمیان ،افزود: بی هین (در گیلکی به معنای بخر)، با گردآوری کسب و کارهای اینترنتی فعال استان و معرفی آنها به گیلانیان، فرایند انتخاب و جستجوی کسب و کارهای برخط را برای هم استانی ها تسهیل می نماید.

وی اظهار داشت: پرتال یادشده در راستای اجرای مصوبات کمیته اختصاصی کسب و کارهای مجازی مبنی بر ترغیب و تشویق مردم به استفاده از سامانه های الکترونیکی و کسب و کارهای مجازی در بستر اینترنت برای تامین کالا و خدمات با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انسانی راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: برقراری ارتباط بهتر و موثر میان کسب و کارهای اینترنتی و مشتریانشان بارزترین هدف پیاده سازی سامانه "بی هین" است.

ابراهیمیان افزود : صاحبان کسب و کارها می توانند از طریق گزینه "درخواست ثبت نام" که در بالای سامانه قرار دارد، نسبت به ثبت کسب و کار خود اقدام نمایند؛ در صورت دارا بودن مجوزهای لازم، کسب و کار معرفی شده در اسرع وقت پس از ثبت، در سایت به نمایش در خواهد آمد.

وی، با اشاره به پویش های "در خانه بمانیم" و "از خانه بخریم" و راه اندازی بازارگاه آنلاین برای معرفی محصولات و امکان عرضه اینترنتی محصولات گفت: این پرتال در استان راه اندازی شده و امکان خرید محصولات فرهنگی نیز در آن مهیا شده است.

گیلان به لحاظ کسب و کار آنلاین رتبه هشتم کشور را داراست و بیش از یک هزار و ۲۰۰ کسب و کار آنلاین در استان ثبت نام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.