گیلان -رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲ بیمارستان گیلان به اتاق‌های اکسیژن ساز مجهز شدند و در آینده نزدیک در آنها دستگاه‌های اکسیژن ساز نصب و راه‌اندازی می‌شود تا ارجاع بیماران به مراکز خصوصی و مرکز استان کاهش پیدا کند.

۱۲ بیمارستان گیلان به اتاق‌های اکسیژن ساز مجهز شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی گیلان ،ارسلان سالاری در نشست با مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان به وجود مطالبات فراوان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده بخش اعظم مطالبات کارکنان دانشگاه از ۱۲ تا ۲۴ ماه به سه تا ۶ ماه تقلیل پیدا کرد و انگیزه کارکنان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا و کمبود تجهیزات بهداشتی و درمانی استان تلاش شد تا این کمبودها جبران شود، افزود: خوشبختانه امروز شاهد افزایش و توسعه تجهیزات درمانی در استان گیلان بودیم.

رئیس دانشگاه گیلان افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت تخت‌های ICU و ورود چهار دستگاه سی تی اسکن طی ۱۰ ماه اخیر را تنها بخشی از این تجهیزات عنوان کرد.

وی با اشاره به راه اندازی دستگاه‌های سی تی اسکن در شهرستان‌های رودسر، لاهیجان، رودبار و آستارا، ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا در آینده نزدیک بیمارستان‌های رازی، پورسینا، ۱۷ شهریور، بیمارستان شهید نورانی تالش و امینی لنگرود را نیز مجهز به CT اسکن پیشرفته کنیم.

سالاری خاطرنشان کرد: ۱۲ بیمارستان گیلان به اتاق‌های اکسیژن ساز مجهز شدند و در آینده نزدیک در آنها دستگاه‌های اکسیژن ساز نصب و راه‌اندازی می‌شود تا ارجاع بیماران به مراکز خصوصی و مرکز استان کاهش پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.