تیم کاراته قوچان در مسابقات کاراته کاتای مجازی کشور که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، به نائب قهرمانی دست یافت.

تیم کاراته کاتای قوچان در مسابقات کشوری نائب قهرمان شد

به گزارش قدس آنلاین، نسرین قامت افراز،  با اشاره به کسب نایب قهرمانی قوچان در مسابقات کاراته کاتای مجازی کشور (سبک وادوریو)، اظهار کرد: مسابقات کاراته کاتای مجازی کشوری با شعار «کرونا را شکست خواهیم داد» در سبک وادوریو و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره «سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی» ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

این مربی و نماینده سبک وادوریو در قوچان افزود: هشت استان در این مسابقه شرکت کردند که از بین این استان‌ها شهر مشهد رتبه اول و قهرمان، قوچان نایب قهرمان و قزوین هم رتبه سوم به کسب کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان قوچان در این مسابقات با چهار شرکت کننده حضور داشت، تصریح کرد: خدا رو شکر و خوشبختانه هر چهار نفر توانستند مدال بگیرند که سه طلا و یک نقره سهم کاراته کاران قوچانی شد.

قامت افراز گفت: اوایل هفته جاری از سوی فدراسیون کاراته، احکام و مدال‌های کاراته کاران به دست بنده رسیده، اما به دلیل شیوع کرونا اهدای مدال‌ها امکان پذیر نیست؛ لذا با بهبودی شرایط، اهدای مدال‌ها در دستور کار قرار دارد.

این مربی و نماینده سبک وادوریو در قوچان با انتقاد از نحوه اطلاع رسانی این مسابقات، اظهار کرد: اطلاع رسانی این مسابقات خیلی دیر انجام شد و متأسفانه بهترین کاراته کاهای قوچانی در این مسابقه حضور نداشتند و فقط توانستیم چهار نفر را برای مسابقات در زمان خیلی کم آماده کنیم.

وی با اشاره به مشکلات کاراته کاهای قوچانی برای شرکت در این مسابقات، گفت: کاراته کاهای قوچانی برای شرکت در این مسابقه لباس مخصوص نداشتند، مسئله مهم در کاتا، داشتن یک لباس مخصوص است، بچه‌ها باید لباس‌های همدیگر را می‌گرفتند و در این مسابقات شرکت می‌کردند که این یک وضعیت وخیمی است که باید فکری به حال آن شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.