معاون حزب اسلامی کار خراسان رضوی گفت: از آغاز طرح «اطعام ماندگار» تاکنون، حدود ۶۰ هزار پرس غذای گرم میان کارگران ساختمانی و گذری در استان توزیع شده است.

توزیع ۶۰ هزار پرس غذای گرم میان کارگران ساختمانی و گذری در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، الهه قلی زاده اظهار کرد: باشگاه اجتماعی کارگران زیر نظر حزب اسلامی کار تشکیل شده و یکی از اهداف آن حمایت از کارگران آسیب دیده گذری و حومه شهر است که به جز خدمات حمایتی، خدمات اجتماعی از قبیل مهارت آموزی را برای آن ها انجام می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با شب نیمه شعبان طرح اطعام ماندگار را آغاز کردیم و هدف آن حمایت از کارگران گذری و ساختمانی بود که بر اثر شیوع بیماری کرونا کار خود را از دست داده اند.

معاون حزب اسلامی کار خراسان رضوی، با بیان اینکه در کنار توزیع غذای گرم، توزیع اقلام بهداشتی نیز در دستور کار است، افزود: از آغاز طرح تاکنون به طور متوسط هر شب ۲ هزار پرس غذای گرم در استان توزیع شده است.

قلی زاده در خصوص شناسایی کارگران، خاطرنشان کرد: جامعه هدف که همان کارگران ساختمانی و گذری هستند با همکاری انجمن صنفی کارگران ساختمانی مشخص می شوند و پس از راستی آزمایی نسبت به توزیع غذا و اقلام بهداشتی اقدام می شود.

وی بیان کرد: برای توزیع هم کمپین به آدرس های ارائه شده از طرف دهیارهای حاشیه شهر را درب منازل می برند، ولی ما به کارگران فیش می دهیم و برای گرفتن غذا و بسته های بهداشتی با حفظ فاصله اجتماعی  به محل دفتر باشگاه و حزب مراجعه می کنند.

به گفته معاون حزب اسلامی کار خراسان رضوی، منبع مالی این اقدامات خیرین هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.