رییس امور شعب بانک ملی خراسان رضوی گفت: در راستای عمل به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه رهبر معظم انقلاب مجموع کارکنان شعب بانکی ملی در استان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) دو هزار سبد معیشتی برای توزیع بین نیازمندان تهیه و توزیع کردند.

توزیع دو هزار بسته معیشتی باهمکاری کمیته امداد و بانک ملی  در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ،حسن مونسان  در مراسم توزیع این بسته‌های معیشتی که با حضور برخی مسوولان استانی در مشهد  برگزار شد، اظهار کرد: بانک ملی سابقه چندین ساله در کمکهای خیراندیشانه در حوزه‌های مربوط به آزادی زندانیان، کمک به سیل زدگان و کمک به دانش آموزان محروم دارد و در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی خود بار دیگر به امر رهبر معظم انقلاب نیز لبیک گفته و در تامین بسته‌های معیشتی وارد عمل شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال به همت خیریه کارکنان بانک ملی به اضافه هزار بسته معیشتی اهدایی کمیته امداد شامل اقلام‌ مورد نیاز بین نیازمندان، ایتام، دانش آموزان محروم و اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا توزیع شد.

حبیب الله آسوده، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی نیز در این مراسم طی سخنانی با ابراز خرسندی از همیاری به وجود آمده با وجود شرایط کرونا در سطح کشور و عمل به سخنان رهبری از تمامی افرادی که در این امر خداپسندانه مشارکت کردند به ویژه کارکنان بانک ‌ملی قدردانی کرد.

رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه رهبر معظم انقلاب از ابتدای ماه مبارک رمضان در اقصی نقاط کشور آغاز شده است و آخرین مرحله آن در عید فطر خواهد بود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.