ویژه برنامه های رادیو ایران در شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع) اعلام شد.

اعلام ویژه برنامه‌های رادیو ایران در شب های قدر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شبکه رادیویی ایران، در ایام شب های قدر و سوگواری حضرت علی (ع) رادیو ایران ویژه برنامه های «باغ ارغوان»، «عشق نام دیگر توست»، «همای رحمت»، «نورباران»، «دور عاشقان»، «به نام عشق» و «محراب تا معراج» را پخش می کند.

از سه شنبه ۲۳ تا پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ویژه برنامه «باغ ارغوان» با اجرای مریم نشیبا و تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت ۱۵ از رادیو ایران پخش می شود.

«عشق نام دیگر توست» ویژه برنامه دیگری است که از سه شنبه ۲۳ تا شنبه ۲۷ اردیبهشت با موضوعات بندگان خوب خدا، فروتنی و تواضع، نیکی با دیگران، وقت خاص برای ارتباط با خدا و مطیع محض خدای متعال بودن با اجرای مهدی طهماسبی و تهیه کنندگی حسین معصومی از رادیو ایران پخش می شود.

«همای رحمت» ویژه برنامه دیگری است درباره فضایل اخلاقی حضرت علی (ع) که سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۱:۴۵ پخش می شود.

«نورباران» ویژه برنامه شب های قدر است که در لیالی قدر ۲۳، ۲۵ و ۲۷ اردیبهشت برای شب زنده داران رادیو ایران می شود.

سعید مبشری تهیه کننده این برنامه گفت: در این ویژه برنامه سعی بر این است تا با استفاده از بخش های مختلف از جمله مناجات، کلام بزرگان، آوازهای دلنشین آیینی و فرازهایی از ادعیه مخصوص این شب ها، فضای معنوی مناسبی ایجاد شود.

«نور باران» با حضور حجت الاسلام والمسلمین فرخی به عنوان کارشناس و با اجرای حمیدرضا رضایی بعد از اخبار ساعت ۲۳ در شب های قدر از رادیو ایران پخش می شود.

«دور عاشقان» یکی دیگر از ویژه برنامه هایی است که با موضوع نگاهی به زندگی حضرت علی (ع) در ادبیات پارسی و ادبیات دینی در روزهای ۲۴ و ۲۶ اردیبهشت بعد از خبر ساعت ۲۳ به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای محمودرضا اکرامی فر شاعر شعر «یا علی گفتیم و عشق آغاز شد» بعد از خبر ساعت ۲۳ از رادیو ایران پخش می شود.

«به نام عشق» نام یکی دیگر از ویژه برنامه های روزهای شهادت است که درباره سبک زندگی و سیره حضرت علی(ع) است که با اجرای آرش احمدی و فاطمه حاتمی پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۹ و جمعه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۹:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

«محراب تا معراج» درباره شهادت حضرت علی(ع) است که روز جمعه ۲۶ اردیبهشت بعد از خبر ساعت ۲۲ از رادیو ایران پخش می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.