فرمانده انتظامی مشهد گفت: چهار گرداننده یک شبکه کلاهبرداری که با سوءاستفاده از نیاز افراد جویای کار آنها را سرکیسه می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

گردانندگان یک شبکه کلاهبرداری در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، فرماندهی انتظامی خراسان رضوی  به نقل از سرهنگ عباس صارمی ساداتی گزارش داد: در پی اعلام احتمال کلاهبرداری از جوانان جویای کار در مشهد این موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات پلیس، محلی در این ارتباط مورد شناسایی و تحت نظر قرار گرفت تا با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار گیرد.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: پس از بازرسی از این محل چهار نفر به اتهام تشکیل باند برای فعالیتهای کلاهبردارانه دستگیر شدند.
وی گفت: بنابر اظهارات یکی از شاکیان این پرونده، متهمان پس از ارائه آموزشهایی به متقاضیان جویای کار ادعا می‌کردند باید در شرکتی هرمی عضو شوند و پولهای درآمدی را به حساب لیدرهای این باند واریز کنند.
سرهنگ صارمی ساداتی افزود: تحقیقات پیرامو این پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد. 

وی همچنین گفت: شهروندان باید مراقب باشند و با تحقیق لازم پیش از هرکاری، فریب پیشنهادهای وسوسه‌انگیز مندرج در فضای مجازی را نخورند و در صورت مواجهه با چنین مواردی مراتب را بلافاصله به فوریتهای پلیسی ۱۱۰ و پلیس فتا اعلام کنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.