مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: وضعیت این شهرستان در بحث کرونا همچنان قرمز است و توصیه شبکه بهداشت ،درخانه ماندن افراد است .

بردسکن در وضعیت قرمز است/ مردم در خانه بمانند

دکتر  مهدی عاقلتر در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین  گفت:  اگر چه تدابیر لازم برای برگزاری مراسم شب های قدر در فضای باز  در سطح شهرستان بردسکن اتخاذ شده است ولی  همشهریان از طریق گیرنده های تلویزیونی مراسم دعا و مناجات را پیگیری کنند ، چون تمامی نقاط شهرستان آلوده به ویروس کرونا است و ممکن است افراد ناقل به این بیماری در مراسم شرکت کنند و به دیگران سرایت کند.

وی  عنوان کرد:  در صورت حضور در مناطقی که برای مراسم در شهرستان آماده شده  است، همراه داشتن تمامی وسایل اعم از زیرانداز،مهر، سجاده ، ادعیه ،ماسک الزامی است  و حضور افراد مسن ، کودکان ،بیماران در مراسم ممنوع می باشد.

عاقلتر  ادامه داد: پخش  هر نوع نذری  نیز ممنوع است  و لازم است  شهروندان همراه خود آب معدنی داشته باشند  ، بیماری کرونا جدی است و  رعایت توصیه های ستاد ملی کرونا و حفظ جان مسلمانان  در اولویت است و در صورت عدم رعایت دستورالعمل ها ، ممکن است در شب های ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان  مراسم شب های قدر را لغو کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.