بازیگران آلمان، انجمن اپراتورهای فیلمبرداری آلمان، انجمن نور آلمان، انجمن متخصصان صدای آلمان و انجمن بدل‌کاران نیز از این شرط‌ها حمایت کرده‌اند.

سینماگران آلمانی: تنها در شرایط امن سر کار برمی‌گردیم

جمعی از انجمن‌های کارکنان صنعت فیلم و تلویزیون آلمان می‌گویند تنها زمانی که شرایط ایمن در برابر کرونا فراهم شود بر سرکار برمی‌گردند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ددلاین، جمعی از انجمن‌های کارکنان صنعت فیلم و تلویزیون آلمان که انجمن فیلمبرداران آلمان ریاست آنها را برعهده دارند اعلام کرده‌اند برای بازگشت بر سر کار باید مجموعه‌ای از اقدامات لازم برای تأمین امنیت در برابر کرونا ویروس وجود داشته باشد.

انجمن فیلمبرداران آلمان می‌گوید اعضایش تنها زمانی که شرایط ایمن برای کار فراهم شود و تجهیزات لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا از جمله ماسک، مایعات ضدعفونی کننده دست و محافظ صورت داشته باشند سر کار برمی‌گردند. آنها گفته‌اند حاضرند هزینه‌های لازم برای حضور یک متخصص سلامت در محل کار را تأمین کنند و باید تست روزانه برای بازیگران و کارکنان تولید فراهم باشد.

نماینده این صنف گفته است تولید کنندگان از نظر قانونی مسئولیت سلامت کارکنان خود را برعهده دارند و در شرایط فعلی همه چیز تحت تأثیر اقدامات پیشگیرانه برای کرونا است.

بازیگران آلمان، انجمن اپراتورهای فیلمبرداری آلمان، انجمن نور آلمان، انجمن متخصصان صدای آلمان و انجمن بدل‌کاران نیز از این شرط‌ها حمایت کرده‌اند.

در کنار این رهنمودها، استاندارد جدید ایمنی که از سوی وزارت کار و امور اجتماعی آلمان ارائه شده و نیز قوانین اساسی ایمنی شبکه کمیسیون فیلم اروپا نیز مطرح هستند.

این انجمن در بیانیه‌ای اعلام کرده ما در شرایط ایمن فیلمبرداری را شروع می‌کنیم.

در بیانیه انجمن فیلمبرداران آلمان تاکید شده که فاصله اجتماعی و شرایط لوکیشن‌ها و حمل و نقل باید کاملاً رعایت شود و هیچ نوع سلف‌سرویس و یا مکانی برای ارائه نوشیدنی‌ها دایر نخواهد بود.

در عین حال تاکید شده که باید پرسنل بیشتری برای نظافت و ضدعفونی کردن فضاهای کاری وارد عمل شوند.

هیچ یک از پرسنل نیز در صورتی که مشکوک به ابتلاء به بیماری هستند از نیامدن سر کار مقصر شناخته نمی‌شوند و باید به پزشک مراجعه کنند یا در خانه بمانند تا وضعیت سلامتی‌شان روشن شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.