ایلام- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام گفت: ۶۹ قرارداد احداث واحدهای تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است که نسبت به سال گذشته ۲۳۰ درصد رشد داشته است.

انعقاد ۶۹ قرارداد احداث واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایلام

به گزارش قدس آنلاین،  اقبال اسماعیلی در مصاحبه با خبر نگار ما اظهار داشت: ۶۰ درصد واحد های تولیدی در نواحی صنعتی استان ایلام فعال هستند.

 وی با بیان اینکه در زمینه واگذاری زمین در نواحی صنعتی از رشد خوبی برخوردار بوده ایم، افزود: با اختصاص مبلغی در حدود هفت میلیارد تومان در سال ۹۸ بودجه این شرکت نسبت به سال ۹۷ رشد ۷۲ درصدی داشته است.

اسماعیلی یادآور شد: در سال گذشته ۱۷ طرح در نواحی صنعتی شرکت های صنعتی استان ایلام به بهره برداری رسیده اند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام به رشد ۱۰۰ اخذ سند مالکیت در مجموعه های صنعتی اشاره و بیان داشت: در زمین های واگذار شده به افراد واجد شرایط هرنوع تغییر کاربری غیر ممنوع می باشد.

"اسماعیلی" به تعدادی از واحدهای راکد در شهرکهای صنعتی اشاره کرد و افزود: این واحد ها بیشتر به خاطر رسوب بدهی بانکی، عدم تهیه لوازم بدلیل تحریم های یک جانبه و... و. فاقد فعالیت هستند.

وی یکی از واحدهای مهم در شهرک صنعتی این شهر را کارخانه شیر ایلام عنوان و خاطر نشان ساخت: شرکت باختر گستر پارسیان تولید کننده  انواع رنگ دانه و... دارای برند معتبر جهانی می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی به پتانسیل و ظرفیت فوق العاده مرز مهران اشاره و افزود: صنایع کوچک و واحد های تولید خرد در استان ایلام از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

"اسماعیلی" با بیان اینکه سال ۹۹ پیگیر نواحی پایین دستی در شهرستان های مهران و دهلران را در دستور کار داریم، بیان داشت: بر اساس دستورالعمل صادر شده صنوف آلاینده شهر ایلام در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار با تمام شرایط ویژه شهرکها و نواحی صنعتی منتقل خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.