۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 704428

هدفون جذاب OnePlus Bullets Wireless Z برای فروش از ۱۰ ماه مه ، در Flipkart موجود است.

هدفون OnePlus Bullets Wireless Z  عرضه شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، ماه گذشته ، OnePlus گوشی های هوشمند پرچمدار پیش بینی شده خود - OnePlus ۸ و OnePlus ۸ Pro را تنها در یک رویداد آنلاین به بازار عرضه کرد، در همین رویداد ، این برند از اولین شارژر بی سیم خود ، Warp Charge ۳۰ Wireless و هدفون Bullets Wireless Z نیز رونمایی کرد که شارژر بی سیم با قیمت ۳،۹۹۰ روپیه اعلام شد.

ماه گذشته OnePlus قیمت گذاری Bullets Wireless Z را اعلام کرده بود. با این حال ، این برند تاکنون متعهد به هیچ زمان بندی برای دسترسی نبود، حالا OnePlus جلوتر رفته و تاریخ فروش و در دسترس بودن هدفون را اعلام کرده است.

قیمت OnePlus Bullets Wireless Z

با توجه به اطلاعات قبلی می‌دانیم که OnePlus Bullets Wireless Z با قیمت ۱.۹۹۹ روپیه خرده فروشی خواهد شد. اکنون این برند اعلام کرده است که هدفون‌های بی سیم در فروش اولیه دسترسی در آمازون و Oneplus.com شروع شده است و روز بعد در ۱۱ مه، لوازم جانبی آن از طریق تمام آفلاین و سایر وب سایت‌های آنلاین از جمله Flipkart به فروش می‌رسد.



نکته قابل توجه این است که اولین بار در تاریخ OnePlus است که این برند محصولی را در Flipkart به فروش می‌رساند، OnePlus اعلام کرد که با Flipkart وارد همکاری جدیدی شده است ، به این معنی که می‌توانیم محصولات OnePlus بیشتری را در این وب سایت تجارت الکترونیکی مشاهده کنیم.

مشخصات و ویژگی‌های هدفون بی سیم OnePlus

هدفون بی سیم OnePlus Bullets Wireless Z به سبک گردنبند هستند که جنس سیلیکونی زاویه‌ای داخل گوش دارند، این هدفون دارای گواهینامه IP۵۵ است و این بدان معنی است که در برابر گرد و غبار محافظت می شوند و می‌توانند ۵-۱۰ دقیقه با آب اسپری شوند و این هدفون دارای ضخامت کم ۱۱۰ میلی متر است.

این هدفون همچنین با فناوری Warp Charge همراه است که در تلفن های هوشمند OnePlus می بینیم، این برند ادعا می‌کند که فقط ۱۰ دقیقه شارژ حداکثر ۱۰ ساعت کار را فراهم می‌کند و طول عمر باتری در ۲۰ ساعت ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.