۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 704435

کامران منزوی در تازه ترین اظهارنظر خود در گفت‌وگو با تسنیم آورده است: از فتحی بابت صحبتم معذرت می‌خواهم. گفتم مدیران قبلی ۳۰ میلیون یا ۵۰ میلیون یا ۱۰۰ میلیون تومان می‌گرفتند که برداشت مناسبی از این صحبت‌ها نشد. میزان حقوق مدیران نباید منتشر شود، چون شفافیت این نیست.

قدس آنلاین: کامران منزوی در تازه ترین اظهارنظر خود در گفت‌وگو با تسنیم آورده است: از فتحی بابت صحبتم معذرت می‌خواهم. گفتم مدیران قبلی ۳۰ میلیون یا ۵۰ میلیون یا ۱۰۰ میلیون تومان می‌گرفتند که برداشت مناسبی از این صحبت‌ها نشد. میزان حقوق مدیران نباید منتشر شود، چون شفافیت این نیست.

کامران منزوی به شکلی درباره عدد و ارقام صحبت می‌کند که انگار در جریان فضای فعلی و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه نیست! در اینکه این رقم‌ها برای منزوی عددی حساب نمی‌شود، شکی نیست چون او جزو سرمایه‌داران به حساب می‌آید اما مزید اطلاع جناب منزوی باید گفت در جامعه ای که حقوق یک کارگر بیمه شده از مرز ۳ میلیون تومان عبور نمی‌کند دریافت حقوق ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیونی برای یک مدیرعامل بسیار زیاد و غیر عادلانه است!

کامران منزوی امروز از فتحی عذرخواهی و تأکید دارد: شفافیت این نیست که حقوق یک مدیرعامل فاش شود! با استناد به این مطلب باید از جناب منزوی پرسید چه نکته‌ای از نظر ایشان شفافیت در نظام مالی است؟

باشگاهی که با بودجه جاری کشور اداره می‌شود و هنوز به بخش خصوصی واگذار نشده است، جزو دارایی‌های عمومی به شمار می‌رود از این رو مردم باید بدانند که حقوق مدیرعاملش چقدر است؟ مدیرعاملی که نه تنها کارنامه موفقی نداشته بلکه کارنامه ای سرشار از ناکامی را به نام خود ثبت کرده است!

آقای منزوی! شاید از نظر شما حقوق‌های میلیونی پولی نباشد اما برای باشگاهی نظیر استقلال که در برهه کنونی به واسطه مدیریت بی کفایت به نام شب هم محتاج شده این رقم‌ها رقم درشتی به حساب می‌آید! وقتی یک مدیرعامل به این شکل حقوق نجومی دریافت کند، طبیعی است معاون باشگاه استقلال هم در خانه لاکچری با اجاره ۱۷ میلیون تومان در ماه زندگی خواهد کرد!

وقتی چنین تفکراتی در سطح مدیریت یک باشگاه دولتی وجود دارد طبیعی است که قراردادهای ترکمنچای وحشتناک امضا خواهد شد که بابت هر روز تأخیر باشگاه مجبور شود غرامتی نزدیک به ۹۰ میلیون تومان پرداخت کند!

در دنیای اقتصاد امروز یک قانون وجود دارد هر فردی به واسطه هنرش لیاقت دریافت حقوق را دارد! اگر قرار بود شما از جیب خودتان حقوق مدیرعامل وقت باشگاه استقلال را پرداخت کنید آیا بیشتر از حداقل حقوق معین شده از سوی وزارت کار را به جناب فتحی پرداخت می‌کردید؟

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.