به همت مرکز نیکوکاری ثامن الائمه مسجد جامع بردسکن و با کمک خیران هرشب ۲۰۰ پرس غذای گرم بسته بندی شده در مناطق محروم و حاشیه شهر بردسکن توزیع می شود.

توزیع هر شب ۲۰۰  پرس غذای گرم بسته بندی شده در مناطق محروم و حاشیه شهر بردسکن

محمد یوسفی  مسئول مرکز نیکوکاری ثامن الائمه مسجد جامع بردسکن  به خبرنگار قدس آنلاین  گفت:  پخت این تعداد پرس غذای گرم  از اول ماه مبارک رمضان هر شب  قبل از افطار  توسط  اکیپی ۳ نفره با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت  می گیرد  و با تهیه لیست  خانواده های نیازمند  با  حفظ کرامت انسانی  به درب منازل توزیع می شود.

وی  عنوان کرد: برنامه داریم تاپایان ماه مبارک رمضان  پخت غذای گرم بسته بندی شده  را داشته باشیم و پیش بینی ما بر پخت بیش از ۶ هزار پرس غذای گرم می باشد که امید است با مشارکت خوب خیران  این تعداد پرس غذای گرم  افزایش پیدا کند.

وی ارزش هر پرس غذای گرم را ۱۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: در مجموع بیش از  ۵۰ میلیون تومان هزینه  پخت غذاهای گرم بسته بندی شده خواهد شد. 

یوسفی از کمک بسیار خوب خیران نسبت به مرکز نیکوکاری ثامن الائمه تقدیر کرد و گفت: این مرکز نیز در طول سال و در مناسبت های مختلف  اقدام به توزیع بسته  های غذایی ، لوازم التحریر و پوشاک  بین خانواده های نیازمند  می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.