معاون گردشگری اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی خراسان‌رضوی از آغاز دوره‌های آموزشی کوتاه مدت گردشگری به صورت مجازی در این استان خبر داد.

دوره‌های آموزش مجازی گردشگری در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، یوسف بیدخوری گفت: این دوره‌ها با توجه به شرایط بحرانی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا و تأثیرات منفی آن بر فعالیت‌های صنعت گردشگری و در راستای حمایت از فراگیران و موسسات دارای مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت گردشگری، برگزار می‌شود.

وی افزود: دفتر مطالعات آموزش گردشگری وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امکان تولید محتوا و اجرای دوره‌های آموزش مجازی گردشگری (به صورت آفلاین و آنلاین) در بستر فضای مجازی را به عنوان سامانه‌ای واحد و یکپارچه فراهم کرده است.

معاون اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان ‌رضوی ادامه داد: در این راستا همه فراگیران علاقه‌مند می‌توانند از طریق موسسات آموزش گردشگری استان نسبت به ثبت نام و دریافت اطلاعات لازم اقدام کنند.

استان خراسان رضوی با ۱۱ موسسه آموزشی گردشگری، همه دوره‌های کوتاه مدت گردشگری را برگزار می‌کند، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به آدرس http://www.razavichto.ir فهرست موسسات مجاز و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

استان خراسان رضوی با برخورداری از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تاسیسات گردشگری رتبه نخست کشور را در این زمینه دارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.