۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
کد خبر: 704489

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید با کارگزار جدید باشگاه به توافق رسیده است.

مدیرعامل استقلال از توافق با کارگزار جدید خبر داد

قدس آنلاین: به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند درمورد توافق با اسپانسر جدیدی که قرار است با باشگاه همکاری کند گفت: باشگاه استقلال با توجه به جایگاهی که دارد، باید قراردادهایی ببند که منافع باشگاه در آن تامین شود. بنابراین، طبق مذاکراتی که داشتیم، شرکتی را انتخاب کردیم که اهلیت و شاخص‌های مورد تایید را برای باشگاه داشته باشد. برای تنظیم این قرارداد، چندین جلسه با مقام حقوقی وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش انجام شده است. بند به بند این قرارداد مورد کارشناسی قرار گرفته است. اصلاحیه‌ای که باید در راستای این قراداد تنظیم می‌شد انجام شد و امروز توانستیم با اسپانسر خود به توافق برسیم. امیدوارم ما به سمتی برویم که هواداران و استقلال در آرامش کار خود را جلو ببرند.

او در پاسخ به این سوال که این شرکت کارگزار است یا اسپاسنر؟ اظهار کرد: این شرکت کارگزار است که کلیه فعالیت‌های اقتصادی را انجام خواهد داد.

مدیرعامل استقلال درباره توافق با بازیکنان  خارجی تیم گفت: ما آمدیم تا هواداران را از نگرانی دربیاوریم. دیاباته و میلیچ مدت‌ها بود که حقوق خود را دریافت نکرده بودند و ما در یک ماه اخیر توانستیم به این بازیکنان پرداختی داشته باشیم. میلیچ در حال حاضر طلب اندکی دارد و دیاباته به دلیل مشکلاتی که درباره واریز پول وجود دارد، طی این چند روز به صورت تدریجی پرداخت می‌شود. امیدوارم تا جمعه ما با دیاباته تسویه کنیم و این دو بازیکن در استقلال خواهند بود.

او درباره قرارداد بودروف گفت: قرارداد او فسخ شده است و تمام تلاش ما این است که شرایط برای تیم‌های خود به خصوص تیم پایه انجام دهیم. ما بعد از یک سال حقوق اندک بازیکنان تیم امید را پرداخت کردیم. حدود یک سال آن‌ها دریافتی نداشتند و تا فردا این پول به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

سعادتمند افزود: برای باشگاه استقلال ما وظیفه داریم زیرساخت‌های لازم را تامین کنیم. ما مشکلی برای زمین تمرین و امکانات نداریم و با عقد قراردادی که با اسپانسر داشتیم، به طور رسمی اعلام خواهیم کرد که چه شرکتی کارگزار باشگاه شده است.

او درباره کف قراردادی کارگزار گفت: ما باید فعالیت‌های‌مان جنبه عملی داشته باشد. ما یک باشگاه دولتی هستیم و مهم‌ترین اصل، گرفتن تضمین‌های بانکی است. تنها شرکتی که تضمین‌های بانکی‌اش انجام شده است، این شرکت بوده و پیش پرداخت قبل از پرداخت نهایی داده است.

مدیرعامل استقلال درباره بیرون آمدن اسناد باشگاه گفت: واقعا این کار خوبی نیست و دوستان ما در باشگاه پیگیر رفع رجوع این مساله هستیم.

سعادتمند درباره ادامه یافتن مسابقات لیگ برتر گفت: من خیلی دوست دارم شرایط عادی شود اما جان انسان‌ها بسیار قابل اهمیت است و ما نباید این خواسته را فدای جان انسان کنیم. ما تابع نقطه نظرات سازمان بهداشتی جهانی و ستاد مبارزه با کرونا و فیفا هستیم.

او در پایان گفت: خواهش من این است به تیم‌های پایه استقلال توجه داشته باشید. ما ظرفیت خوبی داریم و میتوانیم سالی ۱۰۰ بازیکن از استقلال استخراج کنیم. این‌قدر پیگیر مطالبات دیاباته نباشید  و پیگیر جوانی باشید که بتواند جا پای دیاباته بگذارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.