به همت به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) قرعه‌کشی مسابقات ملی کتابخوانی «اوسنه گوهرشاد» و «ریحانه ۳» برگزار شد.

برگزیدگان مسابقات کتابخوانی «اوسنه گوهرشاد» و «ریحانه ۳» معرفی شدند

به گزارش آستان‌نیوز، قرعه‌کشی مسابقات ملی کتابخوانی «اوسنه گوهرشاد» و «ریحانه ۳» به شکل مجازی برای مخاطبان کتاب در دفتر مرکزی انتشارات به‌نشر برگزار شد که در این مراسم، یک دستگاه خودروی سواری به عنوان جایزه ویژه مسابقه کتابخوانی «دعبل و زلفا» به برگزیده آن اهدا شد.

 مسابقه ملی کتابخوانی «اوسنه گوهرشاد» همزمان با دهه کرامت سال ۹۸ به صورت سراسری برگزار شد و در این مسابقه هزار و ۹۰۰ نفر از سراسر کشور شرکت کردتد.

در طول برگزاری مسابقه کتابخوانی «اوسنه گوهرشاد» هشت هفته قرعه‌کشی، ویژه شرکت‌کنندگان این مسابقه کتابخوانی برگزار و به ۴۸ نفر برگزیده ششمین پویش مطالعاتی به‌نشر جوایزی از جمله کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، هدایای نقدی و تازه‌های نشر کشور با امضای نویسنده به نام برگزیدگان اهدا شد.

قرعه‌کشی نهایی مسابقه کتابخوانی «اوسنه گوهرشاد» شامل معرفی برگزیدگان جوایز یک هدیه ویژه سفر به هر نقطه از ایران به همراه خانواده پنج نفره و هشت دستگاه دوچرخه برای هشت نفر به صورت مجازی در دفتر مرکزی انتشارات به‌نشر در مشهد برگزار شد که اسامی برگزیدگان در صفحه اینستاگرام و یا کانال انتشارات به‌نشر قرار داده شده است.

 در این مراسم، قرعه‌کشی مسابقه کتابخوانی «ریحانه ۳» نیز برگزار شد و برگزیدگان با هدایایی شامل هشت کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی، هشت بسته ویژه عفاف و حجاب، هشت کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی  مشخص شدند و افراد برای مشاهده اسامی برگزیدگان می‌توانند به صفحه اینستاگرام و یا کانال انتشارات به‌نشر مراجعه کنند.

گفتنی است مسابقه کتابخوانی «ریحانه ۳» ذیل بسته برنامه‌های ریحانه آستان قدس رضوی با محوریت کتاب «پیراهن دوستی» نوشته مسلم ناصری در دو بخش برگزار شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.