۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 704547

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایش دمای هوا که از دیروز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت در این استان آغاز شده تا دومین روز هفته آتی ادامه خواهد داشت.

دمای هوا در خراسان رضوی رو به افزایش است

به گزارش قدس آنلاین، زهرا آهنگرزاده افزود: بر این اساس دمای هوا در خراسان رضوی روز یکشنبه آتی ۲۸ اردیبهشت ماه به میزان هشت درجه افزایش خواهد یافت.  

وی ادامه داد: علاوه بر بالا رفتن دمای هوا روز یکشنبه هفته آتی، افزایش سرعت باد نیز پدیده غالب در خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.  

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آتی یعنی ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه وقوع بارشهای رگباری در سطح این استان پیش‌بینی می‌شود.  

وی افزود: برای امروز و فردا نیز بارشهای رگباری پراکنده با احتمال رعد و برق در نیمه شمالی استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

آهنگرزاده ادامه داد: از روز دوشنبه هفته آتی در پی بارش باران، دمای هوا در خراسان رضوی رو به کاهش خواهد گذاشت.

وی همچنین بیشینه دمای امروز ۲۵ اردیبهشت هوای مشهد را ۱۹ درجه سلسیوس پیش‌بینی و بیان کرد: این دما که نسبت به دیروز یک درجه افزایش دارد به تدریج افزایش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر این اساس دمای هوای مشهد روز یکشنبه هفته آینده به ۲۷ درجه خواهد رسید.
فریمان در مرکز خراسان رضوی با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس و مه‌ولات در جنوب این استان با بیشینه دمای ۲۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بودند.

بیشترین شدت وزش باد نیز در همین مدت از بردسکن واقع در جنوب غربی خراسان رضوی با سرعت ۷۶ کیلومتر در ساعت گزارش شد.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.