۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر: 704593

مارک کلاتنبرگ که داور فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۶ بود اعتراف کرد گل سرخیو راموس باید آفساید اعلام می شد.

داور فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۶: گل راموس آفساید بود

قدس آنلاین: به گزارش ایسنا، مارک کلاتنبرگ داور فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶ بود. سیمون بک، جیک کالین، ویکتور کسی و استوارت بورت نیز او را همراهی می کردند. آن فینال داربی مادرید بود و تکرار دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۴. دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در حالی به مصاف هم رفتند که ضربات پنالتی قهرمان را تعیین کرد و سفیدپوشان جام را بالای سر بردند. گل سرخیو راموس در آن دیدار از نظر افراد زیادی آفساید بود و کلاتنبرگ چند سال بعد به این موضوع اعتراف کرد. 

داور انگلیسی اعلام کرد یکی از پنج بازیکنی که کنترلش در زمین سخت بود  په په، بازیکن سابق رئال مادرید بود. او یکی از بازی های مدافع پرتغالی را به یادآورد که تیمش به لطف گل راموس در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۶ پیش افتاد. کلاتنبرگ درباره این دیدار اظهار کرد: در آن فینال رئال مادرید در نیمه اول یک بر صفر پیش افتاد  اما گل آفساید بود. ما بین نیمه متوجه اشتباهمان شدیم. صحنه دشواری بود و کمک داورم اشتباه کرد. 

داور انگلیسی تلاش کرد این اشتباه را جبران کند و زمانی که په په روی فرناندو تورس خطا کرد آن را پنالتی دانست. کلاتنبرگ درباره این صحنه گفت: په په روی تورس خطا کرد و در حالی که به شدت از من عصبانی بود به انگلیسی گفت که این صحنه هرگز پنالتی نبود. من پاسخ دادم گل نخست شما نباید قبول می شد. سپس په په سکوت کرد. مردم شاید فکر کنند عجیب باشد چون دو اشتباه نمی تواند چیزی را درست کرد. ما داوران این چنین فکر نمی کنیم اما بازیکنان چرا. می دانستم اگر این جمله را به په په بگویم شرایط را می پذیرد. داوری نکته سرگرم کننده ای ندارد. باید همیشه مراقب بود. 

کلاتنبرگ در مورد آن فینال و رفتارهای په په اظهار کرد: او برایم خیلی دردسر ساز شد و پس از برخورد با یانیک کاراسکو زبانش را در آورد. زمانی که این کار را کرد با خودم فکر کردم می‌خواهد به این شکل نشان دهد خیلی بزرگ است؟ او دوبار تلاش کرد تا ببیند من بازیکن اتلتیکو را اخراج می کنم یا نه. داور دیگر تحت تاثیر قرار گرفته بود اما من وظایفم را می دانستم. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.