مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: رعایت مردم در عدم تجمع در مکان‌های مذهبی پس از شیوع ویروس کرونا، خباثت دین ستیزان و ایادی شیطان را خنثی و بی اثر کرد.

عدم تجمع درمکان های مذهبی بعد ازکرونا خباثت دین ستیزان راخنثی کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم در رعایت نکات بهداشتی پیشگیری از کرونا در مراسم شب قدر، گفت: مردم مؤمن و مسجدی ما بیشتر از دیگران به قواعد عمل می‌کنند یعنی به مردم مؤمن واقعاً اگر گفته شود در صحن‌ها یا در مراکز یا در مساجد یا در حسینیه‌ها به این شکل می‌توانند حضور پیدا کنند، عقیده من این است که اینها که اهل مسجد هستند، به دقت مراقبت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: رحمت خدا بر شما که پس از دلتنگی انباشته شده برای حضور و مشارکت در مراسم معنوی شب‌های قدر در مساجد و هیئت‌های مذهبی با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب، نشان دادید که شما مؤمنان و متدینان همواره در رعایت قوانین و ضوابط اعلام شده از سوی نهادهای تخصصی، پیشتاز و پیشرو بوده‌اید. رعایت شما عزیزان در عدم تجمع در مکان‌های مذهبی پس از شیوع ویروس کرونا، خباثت دین ستیزان و ایادی شیطان را خنثی و بی اثر کرد.

وی تصریح کرد: شب نوزدهم رمضان، فرصتی بسیار زیبا و نمونه برای نشان دادن تقید و تعهد مجدد شما به ضوابط حضور در مراسم شب قدر بود که ضمن حظ و بهره معنوی از قرآن و دعا و تضرع به درگاه الهی در کنار دیگر مؤمنان، با رعایت دقیق نکات بهداشتی و رعایت فاصله لازم اجتماعی بار دیگر ایادی شیطان را نا امید کردید.

حجت الاسلام صاحبقرانی گفت: اینجانب و مجموعه خدمتگزاران شما در نهادهای دخیل از جمله اداره کل تبلیغات اسلامی استان، شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان، دست شما را می‌بوسیم و اطمینان داریم در شب ۲۱ و ۲۳ رمضان نیز زیباترین صحنه‌های عبادت و عبودیت و تقید و تعهد خود را به رخ جهانیان خواهید کشید.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.