رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بنیاد مستضعفان ۷۰۰ میلیارد ریال به حساب ایتام زیرپوشش این نهاد در سراسر کشور واریز کرد.

واریز ۷۰۰ میلیارد ریال کمک بنیاد مستضعفان به حساب ایتام

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی بختیاری در حاشیه رزمایش مواسات و همدلی کریم اهل بیت (ع) در مشهد طی گفتگو با خبرنگاران افزود: این کمک‌ها بین ۱۴۰ هزار یتیم زیرپوشش کمیته امداد در سراسر کشور توزیع و پنج میلیون ریال به حساب هر نفر آنان واریز شده است.

وی ادامه داد: رییس بنیاد مستضعفان کشور این اقدام خیرخواهانه را با تامین مبلغ یاد شده از محل منابع بنیاد و همزمان با شب ضربت خوردن امیرالمومنین علی (ع) به عنوان ابوالایتام و با هدف اکرام ایتام انجام داده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در باره ادامه کمک‌های حمایتی برای نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا گفت: اقدامات انجام شده حمایتی در راستای وظایف این نهاد و با کمک و مشارکت خیران و در شرابط استثنایی انجام شده است.

وی افزود: بعد از بحران کرونا نیز این نهاد در راستای انجام ماموریت‌های ذاتی همچنان در این عرصه فعال بوده و به دستگیری از نیازمندان و محرومان می‌پردازد.

در اجرای رزماش مواسات، همدلی و کمک مومنانه کریمه اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در خراسان رضوی توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین محرومان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا آغاز شد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.