رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: خدمات به بیماران غیرکرونایی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌هیچ عنوان تحت تاثیر کرونا قرار نگرفت و تمامی خدمات با قوت و کیفیت تمام ارائه شد.

خدمات به بیماران غیرکرونایی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌هیچ عنوان تحت تاثیر کرونا قرار نگرفت

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمدحسین بحرینی در نشست قرارگاه استانی مبارزه با کووید ۱۹ که با حضور روسای ادوار اخیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به پاس تجلیل از خدمات مدیرکل دیوان محاسبات خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیشگام دیگر نقاط کشور در بحث مبارزه با کرونا بوده و به‌هیچ وجه اجازه نداده‌ایم که کووید ۱۹ خللی در برنامه‌های این مجموعه در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش ایجاد کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد خدمات شایانی در بحث مبارزه با کرونا در حوزه‌های علمی، بهداشتی، درمانی، آموزشی و غیره ارائه کرده است و تاکیدمان این است که مردم جاری‌سازی فعالیت‌ها را به معنای عادی‌سازی وضعیت کرونایی و رفع بحران قلمداد نکنند، اضافه کرد: گرچه که خوشبختانه شاهد افزایش قابل توجه بهبودی‌ها و کاهش چشمگیر مبتلایان جدید بودیم، اما درخواستمان این است که مردم همچنان به همکاری‌های خود ادامه دهند و از تردد غیرضروری به‌شدت خودداری کنند.

وی با ذکر این نکته که خدمات غیرکرونایی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌هیچ عنوان تحت تاثیر کرونا قرار نگرفت، بیان کرد: خوشبختانه تمامی خدمات با قوت و کیفیت تمام ارائه شد و جا دارد که ضمن قدردانی از همکاری بخش خصوصی در مباحث قلب و عروق، مغز و اعصاب، زنان، آزمایشگاه و غیره اعلام کنیم که این خدمات از این پس در بیمارستان‌های دولتی همچون دوران قبل از کرونا با قوت ادامه خواهد یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: در مکالمه اخیری که با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتیم؛ دو پیشنهاد نظارت بهتر در بحث طب سنتی و ساخت بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی ویژه بیماران دارای امراض عفونی داده شده و از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌خواهیم که در خصوص این دو مورد نظرات و پیشنهادات خود را به‌شکل مکتوب بیان کنند تا بهترین تصمیم‌ها اتخاذ شده و به مرحله اجرا درآید.

بحرینی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات خراسان رضوی طی ۷ سال اخیر همکاری بسیارخوبی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد داشته و جا دارد از مدیرکل این مجموعه و فعالیت‌ها و خدمات صورت‌گرفته تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: تلاش‌ها و کوشش‌های مدیران و مسئولان دیوان محاسبات خراسان رضوی در راستای ارائه خدمت صادقانه به مردم شایسته تقدیر است و امیدواریم چنین تعامل و همکاری‌ در تمامی مجموعه‌ها نمایان باشد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.