چیپست MediaTek Dimension ۱۰۰۰+ ۵G در یک گوشی هوشمند iQOO معرفی خواهد شد.

چیپست ۵G جدید Media Tek به زودی راه اندازی می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، مدیاتک یکی از سازندگان پیشرو در زمینه چیپست ، چند سری چیپست هوشمند ۵G را با نام سری زیرین خود را راه اندازی کرده است. این برند اخیراً پردازنده Dimension ۸۰۰ ۵G را معرفی کرده است که اولین مورد خود را در گوشی هوشمند OPPO A۹۲s به ثبت رساند. پیش از آن ، این کمپانی با راه اندازی Dim Dimens ۱۰۰۰ ۵G با پشتیبانی دوگانه ۵G ، خط Line Dimension را آغاز کرده بود که هنوز به هیچ اسمارت فونی وارد نشده است.

حال ، MediaTek جلوتر رفته و اعلام کرده است چیپست Dimension ۱۰۰۰+ ۵G ، در بالاترین سطح خود با امکاناتی مانند پشتیبانی از نمایشگر ۱۴۴ هرتز ، اختصاصی MediaTek ۵G UltraSave و سایر موارد همراه است.

مشخصات و ویژگی های MediaTek Dimension ۱۰۰۰+

مدیاتک جدیدترین پردازنده خود را در یک کنفرانس آنلاین که در چین برگزار شد ، معرفی کرد. Dimension ۱۰۰۰+ با پشتیبانی از پنل های نرخ بازخوانی حداکثر ۱۴۴ هرتز با تنظیم کیفیت تصویر پویا ۴K ویدیویی ، بر اساس تشخیص هوش مصنوعی، ارائه می‌کند، مدیاتک همچنین عملکرد بازی را در ۱۰۰۰+ که دارای HyperEngine ۲.۰ است بهبود یافته است. با استفاده از فناوری  Dimension ۱۰۰۰+ ، مدیاتک در تلاش است تا یک تجربه شفاف بهتر در بازی و شبکه ۵G پیشرفته را ارائه دهد.



در مورد موضوع پیشرفته ۵G ، فناوری Dimension ۱۰۰۰+ فناوری اختصاصی MediaTek ۵G UltraSave را اجرا کرده که به کاهش مصرف باتری در هنگام استفاده از پهنای باند ۵G کمک شایانی می‌کند. MediaTek ادعا می‌کند که Dimension ۱۰۰۰+ در مقایسه با چیپست های اسنپدراگون ۵G مقدار ۴۸ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند. این امر از طریق تعویض خودکار بین شبکه‌ها و تنظیم دینامیکی حالت کار مودم یکپارچه ۵G حاصل شده است.

شرکت MediaTek همچنین برای بهینه‌سازی پایدارتر شبکه ۵G ، بهینه‌سازی‌هایی را در اختیار شما قرار داده است. HyperEngine ۲.۰ فوق الذکر قادر است پیش بینی های هوشمندانه ای را بر اساس الزامات شبکه و پهنای باند انجام دهد تا سوئیچینگ بدون تاخیر بین ۴G و ۵G را حفظ کند. آخرین چیپست مدیاتک همچنین دارای یک تأخیر کم، فناوری ضد جاسوسی، فناوری نمایش تصویر جدید MediaTek و موتور جدید کیفیت تصویر MiraVision است.

چیپست MediaTek Dimension ۱۰۰۰+ برای اولین بار در یک گوشی هوشمند iQOO

در این رویداد ، MediaTek اعلام کرد که آخرین چیپست Dimension ۱۰۰۰+ در اواخر سال جاری میلادی نخستین گوشی هوشمند iQOO را آغاز خواهد کرد. متأسفانه مشخص نشده است که این اسمارت فون چیست یا چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.