شرکت بزرگ فناوری گوگل بتا اندروید ۱۱ را در تاریخ سوم ژوئن برای گوشی های هوشمند عرضه می کند.

اندروید ۱۱ بتا را ۱۴ خرداد راه اندازی می‌کند +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، گوگل مجبور شد رویداد اصلی I / O ۲۰۲۰ خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا در اوایل سال جاری لغو کند. انتظار می رود مانند هر سال دیگر ، غول Mountain View از جمله محصولات اندرویدی ۱۱ ، پیکسل ۴A ، پیکسل ۴A XL ، Nest و سایر موارد تبلیغاتی میزبان اعلانات خود باشد. با این حال ، از آنجا که این رویداد باید در آن تاریخ برگزار می شد، درباره اینکه Google چه زمانی این اعلامیه ها را اعلام خواهد کرد اطلاعات دقیقی در دست نیست.

اگر شیوع ویروس همه گیر کرونا نبود ، Google می توانست Android ۱۱ Beta ۱ در برنامه Google I / O که از ۱۲ تا ۱۴ مه برگزار می شد ، منتشر کند. اکنون ، غول موتور جستجو یک ویدئوی تبلیغاتی را منتشر کرده است که یک رویداد آنلاین با نام "#Android ۱۱: The Beta Launch Show" را اعلام می کند. همانطور که از نام این محصول پیداست ، گوگل در رویداد آینده اندروید ۱۱ بتا ۱ را معرفی خواهد کرد.


Android ۱۱: Beta Launch Show جزئیات را نشان می دهد

این شرکت ویدیوی تعبیه شده را در وب سایت رسمی خود به اشتراک گذاشته است، این رویداد آنلاین در تاریخ ۳ ژوئن در ساعت ۸.۳۰ بعد از ظهر IST برگزار می شود. Dave Burke ، VP of Engineering در Google میزبان این رویداد خواهد بود و کلیه ویژگی های جدید Android ۱۱ را اعلام خواهد کرد، این رویداد با یک پرسش و پاسخ زنده مستقیم پس از نمایش نشان داده می شود ، که در آن به سؤالات کاربران جهانی پاسخ داده می شود. کاربران می توانند سؤالات خود را با استفاده از هشتگ #AskAndroid در توییتر بپرسند.



جدول زمانی شروع Google Android ۱۱

از آنجا که سیستم عامل Android ۱۱ Beta ۱ به ماه ژوئن منتقل شده است ، Google امروز چهارمین ساخت پیش نمایش برنامه نویسان Android ۱۱ را انتخاب کرده است، معمولاً فقط سه پیش نمایش برنامه نویس قبل از انتقال بروزرسانی به مرحله Beta وجود دارد. به روز رسانی بتا ۱ که در تاریخ ۳ ژوئن به بازار عرضه می شود ، شامل API های نهایی SDK و NDK می شود، Google همچنین پذیرش ارسال Google Play را برای برنامه های هدفمند Android ۱۱ جدید با ساخت بتا ۱ شروع خواهد کرد.

نسخه بتا ۲ که معمولاً در ماه ژوئن پخش می شود ، در اوایل ماه ژوئیه امسال به بازار عرضه خواهد شد، Beta ۲ یک نسخه "Platform Stability" است که توسعه دهندگان ثبات برنامه ها و ویژگی های نسخه جدید Android را تعیین می کند. آخرین نسخه انتشار بتا ۳ در ماه آگوست به بازار عرضه می شود و تقریباً مشابه ساخت پایدار است و برنامه پایدار اندروید ۱۱ برای Q۳ ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.